rakkain siskoni..joka oli rakkain siskoni..(turhis)

  • Viestiketjun aloittaja ei kukaan
  • Ensimmäinen viesti
ei kukaan
pieni tarina..lapsirakkaita sisaruksia olemma ja toinen sai lapsia paitsi minä en..rakastin hänen lapsiaan,he olivat mulle tärkeitä.Sitten minä tulin raskaaksi ja tuli vaikeita päätöksiä eteen.Mulle kerrottiin,että tuleva lapsemme olisi todella sairas ja voisi kuolla millä hetkellä hyvänsä..ja minunkin henkeni olisi siinä mukana.Siskoni ei hyväksynyt tekoani(keskeytin raskauden)
Sain uuden mahdollisuuden ja nyt kaipaan siskoani.Olen lähestynyt häntä mm.txt viesteillä..ei mitään vastausta..MIKSI?
 
.....
Siis voi herranjumala kuinka typerä siskosi on! Jos SINUN henkesi on vaarassa ja lapsi on muutenkin todella sairas, niin luulis ymmärtävän sun ratkasun. Tuollaselle kusipää siskolle en pitäis ees yhteyttä.. ootko selittänyt hänelle, että sunkin henki oli vaarassa? tehä oisitte molemmat voineet kuolla
 
:hug: raskaita päätöksiä olet joutunut tekemään :( Jospa siskosi siitä leppyisi! Itse näin sikona olen sitä mieltä,että tuommosten päätösten edessä ja niitten kanssa elämiseen tarvitsee tukea.Ja ite tukisin enkä hylkäis ja uskon että minun siskoni tekisi samoin.
 
hmph
niîn kai^^,mutta kun kaikki ei ole niin kuin kirjoitetaan.Minä olen pitänyt huolen siskostani aina tietyistä syistä..saimme molemmat tietämättämme toisistamme lapset kahden viikon sisällä..tuntuu vaa että aika menee hukkaan! ENKÄTEHNYT ABORTTIA!! En voi sanoa sitä abortiksi tässä tilanteessa.
 
Vierasmä
Aika on paras lääke kaikkeen, vaikka on kyllä sanontana tosi klisee.

Mutta miten rakkaita sitten oikeasti olitte, jos tällainen asia, missä rakastava ihminen tukisi, muuttui kummitukseksi välillenne?
 
hmph
Siskosi ei ole sen arvoinen, että hänen kanssaan kannattaisi olla tekemisissä.
niin..ei varmaan,mutta ikävä on kuitenkin..ollaan oltu viimeksi yhteyksissä vuonna -o9
miten se voi unohtaa kaiken kauniin ja rakkaan mitä meillä oli..vai mistä on kyse? Voi kun se vastais ja kertois..sen ei oo tarttenu pistää lasten tulon eteen euroakaan..meillä on mennyt(anteeksi..en mittaa yleensä rahassa,mutta n.20000€)mutta palkinto on kuitannut summan. En tiedä..pitääkö mun sanoo etttei mulla ole enää pikkusiskoa..??
 

Yhteistyössä