(rapakuntoiset) saako udella...

17,2 tuo antoi mulle.
Tosin olen menettänyt 10 kiloa leikkauksen takia ja olen kuin anorektikko.
Paino pitäis saada nousuun, mutta tällä hetkellä tuo ei näytä nousevan vaan laskussa on vieläkin. Pituutta löytyy 174 ja paino 52 kiloo.

äitini tossa puheli että jotkut menevät vapaaehtoisesti leikkauttamaan paksusuolestaan palasen saadakseen painon tippumaan ja minulta se vietiin kokonaisuudessaan pois ja täytyy sanoa ettá se toimii, vaikkakaan ei ollut tarvetta painon pudotukseen, kun olin tyytyväinen silloisiin 62 kiloon.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2006 klo 10:07 Tiitiäisen äiti kirjoitti:
17,2 tuo antoi mulle.
Tosin olen menettänyt 10 kiloa leikkauksen takia ja olen kuin anorektikko.
Paino pitäis saada nousuun, mutta tällä hetkellä tuo ei näytä nousevan vaan laskussa on vieläkin. Pituutta löytyy 174 ja paino 52 kiloo.

äitini tossa puheli että jotkut menevät vapaaehtoisesti leikkauttamaan paksusuolestaan palasen saadakseen painon tippumaan ja minulta se vietiin kokonaisuudessaan pois ja täytyy sanoa ettá se toimii, vaikkakaan ei ollut tarvetta painon pudotukseen, kun olin tyytyväinen silloisiin 62 kiloon.
Voi sua, mun onkin pitänyt kysyä mitä sulle kuuluu, miten arki on lähtenyt rullaamaan leikkauksen jälkeen. Voimia! :flower: =)
 
21,9 ja vielä on itselleni ylimääräistä ja löysää kuopuksen jäljiltä. Jos lähtee se 5 kg, niin silloin 20,2. Paino siis ok, mutta erimallia pitäis saada vartaloon. Taidan olla H-tyyppinen, "poikamainen". Nuorena oli kyllä selkeä kapea vyötärökin omasta mielestäni.
 
Mun painoindeksi ennen raskautta oli 24,6 eli nippa nappa BMI:n mukaan normaalipainon puolella. Nyt on synnytys edessä kuukauden päästä eli ei varmaan kannata sitä edes tällä hetkellä laskea. Odotan kovasti, että synnytyksen jälkeen pääsee taas jossain vaiheessa kunnon kävelylenkille. Nyt kun ei oo voinut kuntoilla niin on tullu korvattua tuo entiset hikilenkit herkuttelulla... tosin paino ei oo noussu ku reilu 10 kiloa raskauden aikana eli en koe tätä kovinkaan pahana. Hassua, että niin monella on indeksi jotain 20-22 luokkaa ja olette sitä mieltä, että on liikaa... ehkä kiinteytyminen olis aiheellista, mut älkää nyt hyvät ihmiset haikailko tuonne alipainon puolelle...
 

Yhteistyössä