Raskaana ollaan

[QUOTE="äiti";25865110]Eikö tuossa iässä ole turha enää lasta tehdä?tulee liian iso ikäero muihin lapsiin nähden.[/QUOTE]

Ei me lasta olla yritetty, mutta semmonen nyt vaan sattui tulemaan ;).
Ei tässä mitään aborttia kyllä aleta tekemään ja kyllä meille on tämä lapsi ihan yhtä tervetullut, kuin kaksi edellistäkin, vaikka ikäero onkin suuri.
Mehän ollaan "vain" 35v., tunnen paljon iäkkäämpiä, jotka ovat tehneet ensimmäisen lapsensa 40 -> ...
 
En halua olla ilkeä, mutta elä sinä vielä sitä reissua peru, odottakaan nyt ainakin sinne ekaan ultraan saakka =)

Onnea odotukseen :heart:
Joo, no totta kai sinne on odotettava, mutta alan henkisesti jo varautumaan siihen, että reissu peruuntuu. ;)

Vaikka vaimo kantaa niin kai sitä raskaudesta voi kumpaakin onnitella, lienee sullakin jotain tekemistä asian kanssa.. :D

Onneks ostit just tila-auton.. :)
Totta tuokin... ;)
Onneksi ostin tilavamman auton, mutta ei tuossakaan ole kuin 5 paikkaa, mutta eiköhän ne (ainakin toistaiseksi) riitä...
 
"vieras"
[QUOTE="äiti";25865110]Eikö tuossa iässä ole turha enää lasta tehdä?tulee liian iso ikäero muihin lapsiin nähden.[/QUOTE]

Miten niin on turhaa tehdä lapsi 35 vuotiaana? Kuka määrittelee mikä on liian iso ikä ero muihin lapsiin ja miten se ikä ero edes vaikuttaa lapsen saantiin?
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
vastaan
Ei me lasta olla yritetty, mutta semmonen nyt vaan sattui tulemaan ;).
Ei tässä mitään aborttia kyllä aleta tekemään ja kyllä meille on tämä lapsi ihan yhtä tervetullut, kuin kaksi edellistäkin, vaikka ikäero onkin suuri.
Mehän ollaan "vain" 35v., tunnen paljon iäkkäämpiä, jotka ovat tehneet ensimmäisen lapsensa 40 -> ...
Sullehan niitä vahinkoja sattuu tämän tästä, jos minkälaisia.
 
[QUOTE="äiti";25865110]Eikö tuossa iässä ole turha enää lasta tehdä?tulee liian iso ikäero muihin lapsiin nähden.[/QUOTE]

:D ei meillä ainakaan ole mitään ongelmia tullut..mun esikoinen on 12 v,nuorin torstaina 1 kk,itse olen 36 v ja mies 33 v..
 

Yhteistyössä