raskaanako??

Tänää on pp14 ja tein aamulla testin..Odotin pari minsaa ja testi näytti negaa niinku normaalisti. Laitoin pöydälle, oli tarkotus muutaman minsan päästä käydä vielä tarkistamassa..Jotenki se vain jäi. Kun menin noin tunnin päästä kattomaa, niin testissä näkyi selvä haamuviiva. Voisinkohan olla raskaana?? kävin jo hakemassa aamuksi uuden testin..pitkä aika odottaa aamuu..
 
Minulle ei tule ikinä roskishaamuja. Olen ollut joka kerta raskaana, jos on tullut yhtään myöhässäkään se viiva. Ja olen tehnyt todella paljon testejä viimeisen muutaman vuoden aikana. Ainakin parikymmentä.

Joten, luulenpa, että olet raskaana.
 
Mulla kun näytti pikkusenkaan väriä toinenkin viiva, olinkin raskaana. Aikaisemmissa testeissä ei ollu ikinä vihjettäkään viivasta. Minustakin siis tuntuu että sait plussan! Jokos teit sen uuden testin? Heti tänne kertomaan!
Tsemppiä!
 
mullakin tuli äskettäin haamuplussa sellaisella testillä missä ei ole viivanpaikkaa. kyse voi olla kemiallisesta raskaudesta jos plussa ei vahvistu, toivottavasti vahvistuu!! minulla siis haamu oli nega..
 
Tein uuden testin tänää..Raskaana ikkunassa tosi haalee haamuviiva..Täytyy huomiseks hakea toisenmerkkinen testi ja taas testata..Jotenkin vaa alkanu tuntua et en sit kuitenkaa oo raskaana...Tänää kuitenki on jo pp15.. :(
 
itu
ei haamun saaneita SAA onnitella tyyliin "varmasti olet raskaana" koska niin EI aina valitettavasti ole se tosiasia.... siis haamuja voi tulla monesta syysta, mutta toivon että aloittajalla on kyseessä onnellinen haamu...
l
 
itu
ei haamun saaneita SAA onnitella tyyliin "varmasti olet raskaana" koska niin EI aina valitettavasti ole se tosiasia.... siis haamuja voi tulla monesta syysta, mutta toivon että aloittajalla on kyseessä onnellinen haamu...
l
 
Miksei saa? Raskaushan se on, vaikka keskenkin menisi.
Itselläni on ollut kaksi raskautta, haamu ja ilman haamua ja molemmat menivät kesken. Se, jossa oli haamu, oli jopa pidemmällä.
Viivan selkeys ei välttämättä korreloi sen kanssa, onnistuuko raskaus.
Ja kyllä se haamuviivakin raskaus on. En oikein tajua kommenttiasi?
 
itu
niinpä juuri..... siksi mielestäni on turha lietsoa ketään raskauden varmuuteen ennenkuin plussa vahvistuu, kamala pettymys muuten ja ihan turhaan. onhan meillä kaikilla tunteet ja minulla ainakin itku pääsi kun kaikki olivat kiljuneet "VARMASTI SAAT VAUVAN, 1000000% VARMUUDELLA" ja uskoin, ja sitten en saanutkaan.

toivotan kaikkea hyvää alkuperäiselle :flower: :)
 
vieras aapee
Tänää oli taas testiaamu..vaihdoin predictor testiin..Sain haaleen punasen ympyrän ja sehän riittää predictorissa. Eli oon raskaana!! kiitokset onnitteluista ja kannustuksesta. Nyt se on uskottava :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 08:39 vieras aapee kirjoitti:
Tänää oli taas testiaamu..vaihdoin predictor testiin..Sain haaleen punasen ympyrän ja sehän riittää predictorissa. Eli oon raskaana!! kiitokset onnitteluista ja kannustuksesta. Nyt se on uskottava :flower:
Ihanaa! Paljon onnea! Ei kannata kuunnella noita masentajia!
Mun viiva ei vahvistunu tummaksi, vaikka sairaalan verikokeen mukaan olin tosi tukevasti raskaana.
Onnellista odotusta!
 

Yhteistyössä