RASKAUDEN TUNNE

  • Viestiketjun aloittaja pohtija
  • Ensimmäinen viesti
pohtija
Ajattelin, että jos oireita on mutta jotenkin tunne siitä että NYT olen raskaana niin puuttuu... olen aina ajatellut että siitä tulisi jotenkin selkeä olo, että nyt sisälläni kasvaa jotain... perkule kun nää on vaikeita
 
vieras
Ei mulla ollut mitään varmaa tunnetta raskaudesta. Ainoa erikoisuus oli se, että aiemmissa kierroissa kova kiire testaamaan ja tästä en olis millään halunnut vielä testata mutta yövuorojen takia oli "pakko". Eli ehkä se sitten kuitenkin oli sellanen "sisäinen tunne", vaikka se plussa suuri iloinen ylläri olikin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
On, ja usein silloinkin kun en olekaan ollut ;)
Sama täällä ja oudot kipeät rinnat liittyivätkin menkkoihin viime kuussa, eikä raskauteen ja normaalisti minulla ei ole koskaan rinnat kipeät ennen kuukautisia. Nyt naama on kukkinut ja olen oikea kiukkupussi eli ei taida tulla tärppiä:( Tosin nyt ei vatsa ole turvonnut ulkoisesti, mitä se yleensä tekee ennen kuukautisia. Jännää tämä ihmisen mielikuvitus;)
 
Ylläripylläri
On ollut. Tein positiivisen testin keskellä päivää kp 34/35, suoraan kun töistä pääsin. Koitin pidätellä pissaa pari tuntia ja hetihän siihen pärähti toinenkin viiva, ennenkuin ehdin laskea testiä kädestäni altaan reunalle. Mulla oli ollut pari päivää niin kovia vatsakipuja, tiesin että ne ei voi liittyä kuukautisiin, että joko oon raskaana tai sitte on joku sairaus tulossa :D Eikä me edes oltu yritetty raskautta... Iloinen yllätys :)
 
vieras
Joo... Niissä kierroissa, joissa on ollut kaikemoista oiretta ja kyttäämällä kytännyt niin en ole ollut raskaana, vaikka ns. merkit olleet varmat.

Mutta ne kerrat, kun olen ollut raskaana niin olen vain tiennyt asian. Siis ihan eri tavalla kuin, että olisin kytännyt jotain oireita.
 
mimmu
Alkuperäinen kirjoittaja Nallekarkki:
Mulla on ollut vaan tärpittömistä kierroista. Mut niissä missä on tärpännyt ei ole ollut yhtään sellainen olo :D
Sama täällä :D Ja oireitakin oli vaikka muille jakaa juurikin noissa tärpittömissä kierroissa. Silloin kun on tärpännyt, ovat oireet alkanut vasta joskus rv 6, eli plussan jälkeen.

Ja nyt siis kolmas raskaus menossa :)
 
vieras
Ekassa raskaudessa joku muu ehdotti minulle raskaustestin tekemistä, kun menkkoja ei ollut ollut yli kuukauteen ja itse en edes pitänyt raskautta mahdollisena syynä, kun minulla on kierto ollut välillä yli kaksikin kuukautta pitkä. Niin sitä sitten oltiinkin raskaana:)
 
rv 34+0
ei ollu tunnetta... mulla oli ollut ihan kaameita kiertohäiriöitä ja olin niihin ja nega-testeihin jo ihan loppu... kun menkat oli myöhässä olin vaan et kunhan ne taas ilmaantuu niin käyn apteekista hakee terolutit enkä ees vaivautunu pissii tikkuun vaikka niitä olikin kotona... sit olikin yks aamu rinnat niin kipeet et aattelin et jos mä nyt kuitenkin pissin yhden tikun ja plussaahan se oli...
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Nallekarkki:
Mulla on ollut vaan tärpittömistä kierroista. Mut niissä missä on tärpännyt ei ole ollut yhtään sellainen olo :D
Mulla muuten ihan sama! :D edellisessä kierrossa oli ihan varma,ja sitten siinä kierrossa kun raskauduin niin sanoin miehellekin että olen aivan varma että en raskaana ole. Mutta kuitenkin sitten ennen testiä alkoi epäilys heräämään..
 

Yhteistyössä