Raskaus/ihottuma

Hei vaan hei..

Onko muilla kokemuksia ihottumasta raskauden aikana?

Minulla oli ensimmäisen kanssa v-03 ja nyt kun toista odotan rv6+2 ihottuma palasi. Sellaista punaista pientä "täplää" vatsan ja rintojen seudulla ja kutiaa ihan mukavasti. Ekan kanssa oli vielä paljon pahempi, päästä varpaisiin asti.

Nyt alkoi sitten taaaas kova rasvaaminen, välttyy sitten taas raskausarvilta kun olen koko ajan rasva purkki kädessä =)

Jotenkin tuntuu että niin on samanlainen raskaus kun ensimmäinen, oksennan joka pv, rintoja aristaa, ihottuma, vatsa pömppää ja närästää..

Voimia kaikille odottajille!!! :flower:
 
Miimari harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 15:16 Meiming kirjoitti:
Hei vaan hei..

Onko muilla kokemuksia ihottumasta raskauden aikana?

Minulla oli ensimmäisen kanssa v-03 ja nyt kun toista odotan rv6+2 ihottuma palasi. Sellaista punaista pientä "täplää" vatsan ja rintojen seudulla ja kutiaa ihan mukavasti. Ekan kanssa oli vielä paljon pahempi, päästä varpaisiin asti.

Nyt alkoi sitten taaaas kova rasvaaminen, välttyy sitten taas raskausarvilta kun olen koko ajan rasva purkki kädessä =)

Jotenkin tuntuu että niin on samanlainen raskaus kun ensimmäinen, oksennan joka pv, rintoja aristaa, ihottuma, vatsa pömppää ja närästää..

Voimia kaikille odottajille!!! :flower:
Mulla itellä on ollut nyt välillä melko rajunakin ihottuma mutta saattaa johtua osittain kun oon atoopikko.Mutta nyt kuulet huippu jutun! :D Sullahan saattaa olla vauva ihottumaa.Eli vauvasta johtuvaa ihottumaa joka lähtee sitten pois kun vauva on syntynyt,mulla kaverilla on nyt 4 lapsi tulossa ja tämä on toinen lapsi jonka kohalta se kärsii siitä ihottumasta,kova kutina ja pientä punaista näppylää.Neuvolassakin oli tuumannut että kun oli nähnyt sen niin että tuo on ihan rehellistä vauva ihottumaa! :D Mut tosiaan lähtee sitten viimestään pois kun vauva on syntynyt =)
 

Yhteistyössä