Raskaus JA Laihdutus

  • Viestiketjun aloittaja mörriäinen
  • Ensimmäinen viesti
mörriäinen
Olen raskaana, mutta painoa on jo nyt alussa liikaa.
162cm ja 80kg. (laihtunut olen 5kg/5vkossa)
Saako raskaana oleva ns. laihduttaa? Vai miten neuvoisitte pitämään painon kurissa, etten raskauden lopussa painaisi 100 kiloa!!!
Onko mitään tiettyä ruokavalio mitä kannattaa noudattaa?
Uida aion koko raskauden ajan, jos vain saan. Harrastan säännöllisesti uintia ja vesijuoksua (3-4xvko).
 
Älä laihduta raskausaikana hyvä ihminen! Vauva se tärkein on, vai?
Sitten sen jälkeen kerkee kyllä.
Kannattaa syyä nyt vain terveellisesti ja juoda vettä paljo niin paino ei paljoa nouse.Ja jos nousee se voi olla hyvinkin turvotusta ja muuta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 12:08 mörriäinen kirjoitti:
Olen raskaana, mutta painoa on jo nyt alussa liikaa.
162cm ja 80kg. (laihtunut olen 5kg/5vkossa)
Saako raskaana oleva ns. laihduttaa? Vai miten neuvoisitte pitämään painon kurissa, etten raskauden lopussa painaisi 100 kiloa!!!
Onko mitään tiettyä ruokavalio mitä kannattaa noudattaa?
Uida aion koko raskauden ajan, jos vain saan. Harrastan säännöllisesti uintia ja vesijuoksua (3-4xvko).
Minä laskin koko raskauden pisteitä ja terkka ei pannut pahakseen.Sanoi että hb:n pitää pysyä hyvänä. :)
 
fat mama
tiukalla dieetillä ei missään nimessä saa olla raskaana, mutta onhan se totta ihmeessä äidille ja sille vauvalle parempi jos syö raskausaikana terveellisesti-kevyesti ja liikkuu...jos siinä vaikka paino putoaisikin. tiedän yhden joka laihtui raskaana ollessaan yli 20 kg, ja raskaus meni todella hyvin..häneltä vain jäi herkut ja iltasidukat pois, kävi uimassa ja kävelemässä, mitä ei ennen raskautta tehnyt.
 

Yhteistyössä