RASKAUSARPIVOITEISTA...

Osaaks joku sanooo kokemuksesta, missä raskausarpien ehkäisyyn tarkoitetussa voiteessa on hyvä hintalaatusuhde? Käytin ensimmäisessä raskaudessa Biothermin raskausarpivoidetta ja se oli kyllä hyvä ja en tiedä johtuiko siitä, mutta yhtään raskusarpea ei mulle tullut. Toi voide on vaan sairaan kallista: 39?/tuubi ja useampi tuubi niitä ehti raskauden aikana mennä, joten ajattelin kysäistä jos on kokemuksia muista hyvistä voiteista =)
 
Mitäs jos kokeilisit hyvää perusvoidetta tällä kertaa niin ei menisi rahoja hukkaan =) Arpien ilmestyminen on ihon kudoslaadusta kiinni ja rasvaus voi niitä estää jonkin verran. Tähän käy ihan tavisperusvoide.
 
Mun mielestä noi raskausarpivoiteet ihan huuhaata, koska jos niitä arpia on tulakseen niin kyllä niitä sitten tulee, rasvaat tai et.
Itse ostin tällä kerralla Weledan raskausajan hoitoöljyn ja se hillitsee ainakin kutinaa paremmin kuin esim. tavis öljyt tai rasvat ja imeytyy tosi nopeasti. Hinta ei ole hirveän kova, maksoi alle 20 e.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sapfo:
Te jotka käytätte öljyä, eikö se öljy tartu vaatteisiin kun puette päälle?

Itse laitan sitä öljyä aina illalla yöpaidan alle ja ihan hyvin on lähtenyt pesussa. Joskus olen ilman paitaa sen ajan että isoimmat määrät kerkee imeytymään. Kyllähän se öljy tietenkin vatteisiin tarttuu, joten siksi laitan sitä vasta ennen nukkumaan menoa.
 

Yhteistyössä