Raskausdiabeetikot??

  • Viestiketjun aloittaja :):)
  • Ensimmäinen viesti
aamulla maitorahka jossa bulagianjogurttia ja mustikoita. päivälliseksi kanaa/lihaa, uunikasviksia/salaattia. Munakkaat, joissa ranskankermaa, ruokakermaa, juustoraastetta, kinkkusuikaleita, pitää nälkää kauan poissa. elä siis pelkää rasvoja ja proteiineja, vaan tosiaan kaikki nää peruna, vaalea pasta ja riisi, herkuista puhumattakaan.. 60-70% suklaata voi nautiskella silloin tällöin pari palaa, ne ei oo ihan niin hyviä, kun tavalliset, mutta pitää makeanhimoa kurissa, eikä niitä lisäksi huvita syödä paljoa kerralla :D
 
viaras
Kiusallinen vaiva, kun on kamala makeanhimo koko ajan... Rahkaa/turkinjugua, steviaa, happamia marjoja kuten herukoita/puolukoita, vaniljaa. Munakkaita + vihanneksia, sosekeittoja + raejuustoa, täysjyväpastaa + riittävästi kastiketta, jossa proteiinilisää. Leipä täysjyvärukiista mieluiten. Peruna jostain syystä nostaa verensokeria vähemmän kuin täysjyväinenkään pasta, eli vaikken niin siitä tykkää, keitettyä perunaa on usein lisukkeena. Tosiaan proteiinia ja rasvaa olen vetänyt aika surutta, käytännössä tosi paljon maitotuotteita.
 
viaras viel
Olen syönyt vähän myös herkkuja, siis ihan jotain suklaata tai toffeetakin, aterian päätteeksi tai jos olen tiennyt, että tulossa liikuntaa (esim. tunnin kävelyn jälkeen verensokerit kyllä kohdallaan, vaikka olisi dieetti vähän pettänyt). Kauheita määriä en ole tietenkään herkkuja syönyt.
 

Yhteistyössä