Raskausmyrkytyskö?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Voiko olla? Viikkoja huomenna 39, turvotusta suht. paljon, neuvolassa merkkas kaks plussaa pari päivää sitte, painonmuutos viikossa 1.3kiloa.. Verenpaineet kylläkin vaan 142/78, mut alimmillaan on ollu 115/64. Painoa on tullut tässä raskaudessa 16 kiloa, kahdessa aiemmassa raskaudessa turvotuksista huolimatta ei tullu ku 8 kiloa eikä ollu tollasia vatsakipujakaan.. Ja ylävatsalla on tosi inhottavaa puristavaa kipua, varsinki istuessa eniten.. Tuota kipua on ollut muinakin päivinä, ei oo ihan yhtäjaksoista??
 
åäpoi
on myrkytys. Tuo puristava kipu sen paljastaa. Oliko pissa puhdas? TOki valkuaista ei aina heti tulekaan ennen kuin on jo kiire.
Sulla on noussut verenpaine roimasti alkuperäiseen ja suosittelen äitipolille käyntiä jossa katsotaan napanuoran ja istukan virtausken sinun suonien ohella.
 
[QUOTE="vieras";29109523]Pissa on ollut puhdas.. tänään sitä kipua ei oo ollut ylävastassa, mutta sitä on aina silloin tällöin.. voiko olla myrkytys jos se kipu ei oo jatkuvaa?[/QUOTE]

Mulla ei ollut kipua ollenkaan, ja silti oli hengenlähtö lähellä niin minulla kuin lapsellakin.
Ei ole kiva pelotella, mutta omalla kokemuksella en kyllä yhtään arpoisi vaan menisin tarkistuttamaan asian.
 
[QUOTE="vieras";29109700]Minkälaisia oireita teillä on ollut?? Oon niiin huono ihminen lähtemään sairaalaan, arvon ja mietin aina viimeseen asti.. :([/QUOTE]

On asioita, jotka on isompia kuin oma nolostus siitä että on mennyt sairaalaan turhaan. Tämä on nyt sellainen asia.
 
"vieras"
No joo siis tottakai on, kylhän nyt sen tiedän.. Meinaan vaan että oonko ihan väärässä näiden oireiden kans ja kuvittelenko vaan että ois.. Nyt ei tosiaan oo ollu sitä ylävatsakipua, eilen sitä oli eikä oikein voinut istua..
 
Hmoh
Itselläni oli paha rm rv 38. Paino nousi pari kiloa viikossa, jalat, kasvot ja kädet aivan turvoksissa. Alapaine oli 110. Virtsa kuitenkin puhdas. Ei ollut muita oireita. Jos sua huolestuttaa, niin aina se kantsii tarkastuttaa :)
 

Yhteistyössä