Raskaustesteistä!

Jääkö Apteekin omaan testiin aina haamu siihen ikkunaan, tai se kohta jossa viivan kuuluisi olla, vaikka olisikin nega??

Sama juttu babyplussan liuskatesti jääkö siihen haamu, tai nähtävä toinen kohta kontrolin viereen, jos nega????

Terveisin ihmeellisiä juttuja vain saava, ennen joko negoja tai plussia, nyt jotain ouoja..?
Clearbluen siihen kallimpaan testiin jääkö siihenkin aina myöhemmin se plussa kohta vaikka olisikin ollut nega?? Siis esim hetken kuluttua, illalla, tai vaikka seuraavana päivänä..muuttuuko se aina jälkikäteen plussaksi!??Aika outo testi jos näin on ;=)))

Nimimerkki edelleen epätietoisuudessa elävä;=))

Kiitos jos viitsit kommentoida!! :flower:

Kp 30/32..tosin tuulimunraskaus takana niin kierrosta ei niin tarkaan tiedä, kuinka pitkä on?
 
Moik!!

Sullahan on siellä jännät paikat ;) Saatko kuvaa otettua siitä Apteekin omasta tai muista? Kun tuohon Apteekin omaan ei kyllä mulla ole koskaan tullu mitään värillistä viivaa jos en raskaana, värittömiä kylläkin! Ja Clearblue antaa kyllä testiajan jälkeen "viivan" jos aikaa on kulunut paljon. Siis se mihin tulee + merkki, ei siis digitaalien :)
Katsoin sitä sen yht' Clearble testiä josta olit kuvan laittanut ja missä ajassa se viiva siihen tuli? Jos testiajassa niin sanoisin että kyllä siellä jotain tapahtuu :D Mut nuo testit on kyllä viheliäisiä, kun saavat kuumeilijan pään ihan pyörälle ;) Kokeile muuten Prismasta ostettua Pregent Sticiä, se on tosi herkkä testi :) Ja edullinen.
 
Mulla ei oo tullu mihinkään testeihin värillistä (siis ei harmaata) haamua ellei oo ollu plussa. Viivanpaikkoja (valkosia) tai sitte harmaita häivähdyksiä on kyllä tullu mutta nehän on negoja. Clearblueta en oo koskaan kokeillu.

 
hei 5taas, eli minulla tuli kahteen eri testiin haamu, sit tilasin kotitestistä tilatulla herkällä testillä nega, :attn: eli sanoisin että
älkää tuijottako testejä testiajan jälkeen.... sullahan pikkumyy pitäs näkyä jo kunnon plussa..jos olisit.
 

Yhteistyössä