Raskaustesti

Hei!

Onko tietoa, että onko kovinkin tärkeää raskaustestiä tehdessä antaa testivirtsan lämpötilan laskea huoneenlämpötilan tasolle kuten testiohjeissa sanotaan?

Entä testausajankohta. Kannattaako testata aamulla vai onko väliä?
 
Jos teet testin aikaisilla viikoilla (=heti kun menkat on myöhässä) kannattaa tehdä aamupissasta. Itse olen kaks kertaa saanu viikolla 4+ himmeän plussan aamupissasta, joten päivällä ois varmaan näyttäny negaa.

Ja tuosta lämpötilasta en tiedä mikä siinä on, mutta itse en malttanut odottaa vaan tein testin heti.
 
Noin miljoona testiä tehneenä voin kertoa ettei ainakaan lämpötilalla oo väliä, en oo ikinä oottanu ja silti on plussat ja negat paikoillaan näkyny. Aamupissa tietenkin kyllä on varmaan luotettavampi. Itsellä plussa tuli illalla mutta oli jo kp 31/32 silloin. Samasta kierrosta ei ollu vertailtavana muita testituloksia.
 
Kiitos paljon vastauksistanne!

Mulla on ollut jo n. 3 viikkoa aika lista raskausoireita, mutta molemmilla kerroilla illalla tehty testi on ollut negatiivinen. Menkkojen piti alkaa muutama päivä sitten. Olen käyttänyt niitä halvimpia liuskatestejä, mutta sillä ei liene merkitystä.

No, tilaampa testejä lisää ja jatkan testauksia, koska olo on todellakin täysin erilainen kuin koskaan elämässä aiemmin

:flower:

 

Yhteistyössä