Raskausviikot ja olot??

  • Viestiketjun aloittaja tillintallintömps
  • Ensimmäinen viesti
Ken guru
28+5 (tai jotain sinnepäin).

Olo on muuten ihan ok, mutta paljon on liitoskipuja, kipuja vatsan alueella, ja yöllä joskus lonkkakipuja. Sängyssä kääntymine on hidasta ja tuskallista, ja joskus myös käveleminen.

Onnellinen olen raskaudesta kyllä, ja henkisesti voin hyvin :).
 
"..."
14+3 tai jotain. Eikä mitään oloja, ei oikein ole ollut koko aikana pientä, muutaman viikon kestänyttä etovuutta lukuunottamatta. Onneksi keskiviikkona on neuvola, alkaa jo epäilemään koko raskautta, kun painoakaan ei ole tullut lisää. Maha kyllä on vähän kasvanut.
 
:)))
Tasan 34. :) Just nyt olo aivan mainio... kohta menee uuniin viimeinen pullapelti, aikamoisen satsin tein pullaa ja patonkejakin oon leiponu tänään 12 kpl. Ehkä jopa reipas olo nyt. :D Ulos tekis kovasti mieli... mut ensin loppuun tää leivontahomma. :) Vaikka useampi raskaus takana, oon ollu tosi hyvässä kunnossa ja hyvillä mielin, ei kipuja tms lainkaan.
 
"..."
[QUOTE="...";29724684]14+3 tai jotain. Eikä mitään oloja, ei oikein ole ollut koko aikana pientä, muutaman viikon kestänyttä etovuutta lukuunottamatta. Onneksi keskiviikkona on neuvola, alkaa jo epäilemään koko raskautta, kun painoakaan ei ole tullut lisää. Maha kyllä on vähän kasvanut.[/QUOTE]

Ekaan raskauteen verrattuna kaikki on erilailla. Siksi hieman hämmentynyt olo.
 
Kaupasta juuri kotiutuneena, äkkiä sohvalle huilaamaan. Koko kaupassaoloajan supisteli, nyt pitäisi alkaa laittaa ruokaa, eikä kiinnosta yhtään. Liitoskivut ollut kamalat melkein koko raskauden ajan. Eli värkki huutaa hoosiannaa. Kamala tuskanhiki heti kun tekee vähänkin jotain. Muuten ihan ok, ja ihan onnellinen olo vauvasta :) loppua kohti. Synnärikassin voisi jo varmaan pakata. Viikkoja 35+0.
 
30+4, olo kivulias ja nuutunut. Samaa mitä viimeiset pari kuukautta. Lonkka edelleen tulehtunut ja itkettääkin yllättävän usein. Muuten kaikki jees, vauvalle valmiina kamat ja pinniskin vaan kasaamista vaille valmis. Jos sitä Fievel Matkalla Amerikkaan alkais katsomaan esikon kanssa.
 
"Jeba"
26+1

Vauva potkii kovasti ja itsellä ihan törkeä pesänrakennusvietti menossa, tahtoisin pistää kaikki paikat kotona uusiks.
Saikulla oon ollu jo kuukauden pahojen liitos ja lantionlöystymiskipujen ja supistusten vuoksi.
Raskausdiabeteksin pukkas kaiken muun ihanan lisäksi. Ja mie oon ihan kamala herkuttelija niin tekee tuskaa kun ei saa syödä mitä tahtois.

Mutta äärettömän onnellinen ja kiitollinen olen kaikesta, kaksi vuotta nimittäin tätä pientä yritettiin saada alulle ja lääkärit jo sano että mahdollisesti ainoa keino on keinohedelmöitys, mutta onneksi saimmekin tämän ihmeen <3
 

Yhteistyössä