Rasvaatteko tosiaan

joka ilta tyttöjen ulommaiset häpyhuulet? :eek:

Sain neuvolasta jonkun leikki-ikäisen lapsen hoito-oppaan ja siinä kehoitettiin pesemään ja rasvaamaan häpyhuulet joka ilta. Mä olin ihan ihmeissäni, koskaan kuullut tällästä eikä edes tullut mieleen ruveta niitä rasvailemaan :ashamed:
 
rasvaista touhua
varmaan näihin oppaisiin pitää kirjoittaa kaikki mahdollinen..mutta maalaisjärjellä sitä on muinoinkin menty :D

kysäseppä vaikka ihan varsin neuvolasta asti tuota asiaa ja kirjota mitä kertovat :whistle:

:kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 20:43 DakotanEmo kirjoitti:
Mitä h.lvettiä :eek: :headwall: Jopas jotakin, odotellessa noita ohjeita. Porvoosta päivää :wave:
Ei ole provo! Sen oppaan nimi on Leikki-ikäisen hoito-opas. Käytännön hoito-ohjeita ja -vihjeitä kaikille leikki-ikäisten vanhemmille. Julkaisijana MLL ja Vauva-lehti. Ja juttu löytyy sivulta 50. Sain oppaan eilen neuvolasta ja tänään sitä selailin ja törmäsin kyseiseen juttuun. :eek:
 
No mielestäni siinä ei ole mitään ihmeellistä. Vaippaikäiselle voi hyvin laittaa yöksi ihon suojaksi esim. lanoliinivoidetta, ettei pissa ärsytä ihoa yöllä, jolloin vaippa on kauemmin. Varsinkin herkkäihoiselle on ihan hyvä juttu.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 20:39 Tinttara kirjoitti:
joka ilta tyttöjen ulommaiset häpyhuulet? :eek:

Sain neuvolasta jonkun leikki-ikäisen lapsen hoito-oppaan ja siinä kehoitettiin pesemään ja rasvaamaan häpyhuulet joka ilta. Mä olin ihan ihmeissäni, koskaan kuullut tällästä eikä edes tullut mieleen ruveta niitä rasvailemaan :ashamed:
Mun miehelle pitäis jakaa semmonen hoito-opas, missä käskettäis hieromaan rasvaa mun värkkiin joka ilta oikein kunnolla.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 21:24 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 20:39 Tinttara kirjoitti:
joka ilta tyttöjen ulommaiset häpyhuulet? :eek:

Sain neuvolasta jonkun leikki-ikäisen lapsen hoito-oppaan ja siinä kehoitettiin pesemään ja rasvaamaan häpyhuulet joka ilta. Mä olin ihan ihmeissäni, koskaan kuullut tällästä eikä edes tullut mieleen ruveta niitä rasvailemaan :ashamed:
Mun miehelle pitäis jakaa semmonen hoito-opas, missä käskettäis hieromaan rasvaa mun värkkiin joka ilta oikein kunnolla.

PEESI! :whistle:
 
heko
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 21:16 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 21:12 Yh isä kirjoitti:
Automaattivaihteistoöljyllä, sillä punaisella. Saa autovaraosaliikkeistä, sekä hyvin varustelluilta huoltoasemilta.
aika vastuutonta antaa tuollaisia neuvoja
relaa vähän! kyllä tähän maailmaan huumoria mahtuu B) :snotty:
 
En rasvaile. Ei ole mielestäni tarvetta ollut. Tottakai rasvaisin jos punottais tai muuten kaipais rasvaa.
Esikoista en ole ikinä rasvannut! (poika) ja hänellä on moitteeton iho, ei mitään ongelmia ja kuivuutta ole tähän päivään mennessä vielä esiintynyt ja ikää pojalla 2,5v.
Oon ehkä vähän vanhanaikanen, mutta jos iho ei kaipaa rasvaa, miksi rasvata ja totuttaa iho siihen rasvaamiseen?
 

Yhteistyössä