ratsastajaa etelä-pohjanmaalle?

juu, eiköhän hän tee niinkuin parhaaksi näkee,(toivottavasti et nyt ajattele musta mitään kauheita) osaan kyllä käyttäytyäkkin, ja olen mukava ainakin mitä irl ihmiset tykkää:) ja tallilla meillä on sääntö että tallihenki pidetään hyvänä, ei ole mukava harrastaa jos ei tuu toimeen ihmisten kanssa, kun hevoset kuitenkin harrastus on, niin yritetään pitää se mukavana kaikille:)
 
Ja muuten, suorapuheisuus on aina jees! Varsinkin ihan naamatusten. Minä jos kuka sen allekirjoitan.
Ekaa kertaa luin sinun kommentteja täältä tänään siinä vartalon arvosteluketjussa.
No, ehkä tavataan tosiaan ja saadaan jutella ihan livenä. Niin on mukavempi.
Minä lähen nyt lasten kanssa katsomaan miehen pesispeliä.
Kaikkea hyvää hevosesi kanssa jatkossa!
 
eli paino on ainoA ASIA MIKSI USKON ETTÄ NÄIN KÄVI, KUN EN MUUTA JÄRKEVÄÄ SELITYSTÄ TÄLLE KEKSI, MUTTA TARKOITUS EI OLE OLLA LOUKKAAVA TAI INHOTTAVA KYYLLE, ENKÄ MISSÄÄN NIMESSÄ MEINAA ETTÄ SE HÄNEN VIKA OLISI OLLUT.
Käviskö selitykseksi sellainen....

Sillä on siis hiljattain mennyt sinä, tallinomistaja, ja joku sun kaveri?
Ainakin sinä ja tallinomistaja olette tottuneet sekä kyseiseen hevoseen, että hevosten käsittelyyn muutenkin. Ilmeisesti myös tämä ystäväsi/tuttavasi/kaverisi on rutinoitunut ratsastaja/hevosten kanssa touhuaja?

Jos taas Kyy ei ole ratsastanut 10 vuoteen, eikä ihan lähiaikoina muutenkaan kovin paljon ole ollut hevosten kanssa tekemisissä, saati selässä, niin kyllä sen hevonen helposti huomaa.

Mun oma tamma on sellainen, että kantaa hienosti pikkulikat, jotka ei pyydä siltä mitään. Ja aikuisen, joka jotain osaa eikä arkaile.

Mutta uusi ihminen, joka ehkä osaa jo jotain pyytää muttei sitä tietynlaista varmuutta ole, niin tamma ihan taatusti ainakin vähän testaa.
Tuo Pinkin ja mun yhteinen Lotta on myös melko mielenkiintoinen tapaus ja sen mitä sitä olen tuossa kylän teinien antanut valvovan silmani alla pyörittää, olen huomannut saman.
Ratsastaja, joka osaa jotain pyytää mutta kuitenkin pidemmän tauon tai muun syyn takia vähän arastelee, joutuu hevosen puolelta vähintään jonkinlaiseen testiin.

Voisiko jostain tällaisesta olla kyse?
 

Yhteistyössä