Ravintola-ala ja raskaus

Eihän tällä alalla nyt juurikaan joudu jäämään äippälomalle aikaisemmin?

Onhan tässä painavien asioiden kantelua ja kuumien pannujen (ei sitä taieta ees laskea) ja def.aineiden kanssa pelailua.

Mä ainakin kovasti toivoisin ettei tarttis jäädä :)

Ihan vaan tällaisena pohdintana kyselen ja sana on vapaa :)
 
"vieras"
Itse ainakin hienosti jaksoin / pystyin olemaan töissä ihan äippäloman alkuun asti. Ja siis kokki olen ammatiltani. Jalat toki väsyy ja selkäkivut vaivasi loppua kohden mentäessä, kun lähes koko päivän on seisaaltaan.
 
Mä olen ravintola-alalla ja tein loppuun asti. Mutta raskasta on (riippuen tietty mitä joutuu tekemään). Pitäis muka mahtua liikkumaan ahtaissa väleissä kun tarjoilee ison mahan kanssa joopa joo :D + tuolien ja pöytien roudaamista on kyllä tällä alalla ... ja kun kuorma tulee niin kantamaan joutuu. Minulla kyl tuli kaikenlaista selkävaivaa lopussa ja oli aika pirun tuskallista olla töissä, varsinki se viimonen viikko
T. Aina ollut selkävikainen
 
määä
Mä olen ravintola-alalla ja tein loppuun asti. Mutta raskasta on (riippuen tietty mitä joutuu tekemään). Pitäis muka mahtua liikkumaan ahtaissa väleissä kun tarjoilee ison mahan kanssa joopa joo :D + tuolien ja pöytien roudaamista on kyllä tällä alalla ... ja kun kuorma tulee niin kantamaan joutuu. Minulla kyl tuli kaikenlaista selkävaivaa lopussa ja oli aika pirun tuskallista olla töissä, varsinki se viimonen viikko
T. Aina ollut selkävikainen
:D
Just näin!

Tulee mieleen vappu 09, minä+maha = anteeks, anteeks, anteeks.... kun tungin viemään lautasia pöytiin :)

Onneks siitä 2 viikkoa etiäppäin alkoi äitiysloma, kesä kiireisiin en joutunut :)
 
Nonii hyvältä kuulostaa miinus tietenkin nuo selkäkivut. Mulla on aina ollu selkäkipuja mutta saas nähä miten niitten kanssa pärjää.
Nyt ollaan jo yli puolenvälin mutta kesä olis vielä aikaa tehdä hommia :)