relaatio 115

Mulla meni ihan täysin maku tähän relaatioon ja pidin paussin, mut nyt askartelin tän ketjun vinkkien perusteella melkein valmiiksi. Eli kiitos niistä! :)

POTTER:
R.W ja A.D välinen 7+8 - vinkattiin et joukkue mut en löydä kuin yhden joukkueen ja siinä on väärä määrä kirjaimia? löytyy hui.. wikistä, vika siitä listasta

NUORTEN FANTASIA:
va me 12+8

TYTTÖKIRJAT:
A.S ja he välinen 8+5 - vinkki niitä yhdistävä piirre tms. ei auennut en oo ees nähny tällästä vinkkiä :D
A.S ja avo välinen 5+7+8 - pitääks toi linkattu gradu oikeasti lukea et se löytyy vai jäikö multa nyt jotain ymmärtämättä? :D sivulla 46 oli muistaakseni
 
  • Tykkää
Reactions: ???
geoleo
pa.. 9 illan vasta kohta ja taivaalla
is.. 9 näkyy ku sinne pei.. kattoo

VaKa löytyy kaikki sieltä wikisivulta :)
Kst edelleen enk.. luokkasivulta
No huh huh tuota Pa 9 ... ei olis auennut kyllä ihan heti ... no Potter täynnä eli 6 lodjua täynnä. Pitää käydä tuon Fantasian kimppuun

Sillä aikaa jos sain Toveen apuja
Tove Jansson 4 ja ylös 6,7
MuPy 6,10
VaJu 11
Ha Ke 7,2,7
HeTa 9,10 ja 8
 
No huh huh tuota Pa 9 ... ei olis auennut kyllä ihan heti ... no Potter täynnä eli 6 lodjua täynnä. Pitää käydä tuon Fantasian kimppuun

Sillä aikaa jos sain Toveen apuja
Tove Jansson 4 ja ylös 6,7 lehti ja isä
MuPy 6,10 vai 10+6? paikka muumilaaksossa
VaJu 11 nämä pelastettiin puistosta
Ha Ke 7,2,7 ai 7+2+10, no ne sukulaiset
HeTa 9,10 ja 8 toinen ta...mu... ja kaupunki
noista suurin osa löytyis kyl ku lukis oikein tarkkaan ne wikisivut :) ihan vinkkinä vaan
 
???
Mitäköhän ne siihen sarjaan liittyvät välineet on suomeksi? Tai sit ihan se mor ins suomeksi? Välineet tai työkalut olisi sopiva 8-kirjaiminen sana ja se enkeli antoi ne välineet, niin sopisi sikälikin... Mut miten se sana on suomennettu? Mä oon taas niin kyllästynyt tähän aiheeseen ettei enää tee edes mieli googlata...
 
Mitäköhän ne siihen sarjaan liittyvät välineet on suomeksi? Tai sit ihan se mor ins suomeksi? Välineet tai työkalut olisi sopiva 8-kirjaiminen sana ja se enkeli antoi ne välineet, niin sopisi sikälikin... Mut miten se sana on suomennettu? Mä oon taas niin kyllästynyt tähän aiheeseen ettei enää tee edes mieli googlata...
samaa pyöritelly... tää aihe kyl ollu aika raastava.. kauhistuttaa ajatella numeroa 116 jo... huh, huh...
 
???
vierailija
Mitäköhän ne siihen sarjaan liittyvät välineet on suomeksi? Tai sit ihan se mor ins suomeksi? Välineet tai työkalut olisi sopiva 8-kirjaiminen sana ja se enkeli antoi ne välineet, niin sopisi sikälikin... Mut miten se sana on suomennettu? Mä oon taas niin kyllästynyt tähän aiheeseen ettei enää tee edes mieli googlata...
missä on tähdet ja kuu ja sit tavarat synonyymi

Saisiko rautalankaa tuohon tyttökirjojen 5+7+8
 
Juu wikiä tässä on tavattu ahkerasti :)
Vielä nuo Toven sukulaiset rassaa ... onko 7,2,10 yksi henkilö vai välissä on kirjain piste yhdistelmä? Hammarstenia kovasti olen sovitellut!
Ja sitten tuo 4? Lehti oli vinkki mutta ei aukee?
se kaks kirjaiminen on ja sana... ei nimiä vaan sukulaisia, siellä kirjan wikisivulla mainittu toinen (7) suoraan ja 10 joutuu vähän vääntämään
 

Yhteistyössä