relaatio 119

vierailija
Olisikohan täällä joku ystävällinen sielu vielä, joka auttaisi rellun yhdessä sanassa? Kymmenien ja kymmenien yritysten jälkeenkään ei ole avautunut kvantti: mete 15.
Sanoja pyöritellyt eri yhdistelmin, mutta ei aukene ei.
 
vierailija
Mahtavaa, kiitokset! Olin jo heittämässä hanskoja tiskiin yhden vaivalloisen sanan vuoksi. Arvauksia näytti tulleen koko relaation osalta lähes 4000, huh. Joukkoon taisi mahtua myös muutama muu hankala sana :)
 
vierailija
Kiitos!!
Oisko vinkkejä noihin muihin?
Aika harvakseltaan tätä ketjua on viime aikoina enää kommentoitu, mutta kokeilen silti onneani minäkin

FUTUROLOGIA Ro kl 13

Kaikki lisävihjeet tervetulleita. Tämän kanssa olen yhtä umpikujassa kuin mihin tuo sana johtaa.


Samalla vaivalla voin vinkata edellä kommentissa #634 kysyttyihin lisävihjeitä jos vielä tarpeen

TAIDE: pe12 - laulaa häissä
BLACK WIDOW: pääsanasta 6+6 - fiktiivinen hahmo
RANTAVIIVA: BM5 valtio
 
vierailija
Aika harvakseltaan tätä ketjua on viime aikoina enää kommentoitu, mutta kokeilen silti onneani minäkin

FUTUROLOGIA Ro kl 13

Kaikki lisävihjeet tervetulleita. Tämän kanssa olen yhtä umpikujassa kuin mihin tuo sana johtaa.


Samalla vaivalla voin vinkata edellä kommentissa #634 kysyttyihin lisävihjeitä jos vielä tarpeen

TAIDE: pe12 - laulaa häissä
BLACK WIDOW: pääsanasta 6+6 - fiktiivinen hahmo
RANTAVIIVA: BM5 valtio
Ro-kl-wikin alareunan laatikossa se viimeinen luokka yksikössä
 
vierailija
Ro-kl-wikin alareunan laatikossa se viimeinen luokka yksikössä
Mahtavaa. Kiitos ja kumarrus. Nyt se on valmis. Wikiä ei näemmä kannata katsoa ipadin näytöltä. Ilmankos tämän kanssa meinasi hermo mennä. Ensimmäinen relluni ja 11 tuntia yli kolmen viikon tätä taistelua kesti. Tästä keskustelusta löytyi kyllä hyviä vihjeitä. Kiitos myös niistä. Seuraava rellu saa kyllä odottaa.
 
vierailija
toivottavasti voisin saada apua täältä vielä. Multa puuttuui vain enää muutama sana:
Rantaviiva Fy ma alas 6
Kone Yl-Ne 9 6 4
Olen etsinyt sakalaisislta sivuilta konetta myös, mutta en löydä...oisko pois jo markkinoilta
 

Yhteistyössä