Relaatio 153

  • Viestiketjun aloittaja Vierailija111
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
muutama yksittäinen sana puuttuu enää

TYPERYS
vaa..9

IDIOOTTI:
NY 12
MN ja MK välinen7

ÄÄLIÖ
ihm.. paran..välinen 7

MÄNTTI
nuotioiden välinen 13

NUIJA
herr ja HHJKH välinen 9
 
NUIJA:

pääsana 9 vasen katso nu..so.. wikin kuvat
herr 9 oikeusalan ammatti
mus..10 termi tai teoriaa (vastasanalla aukeaa)
kes..5+9 suomalainen naisartisti

ÄÄLIÖ
alko 11 se oikealle (on kaikki vastasanat) juo liikaa
para 7 vastasanojen biisien rap-laulaja
ozz...12 yleissana
kroko 14 loppuun sukupuoli

sitten rellu valmis. Kiitos oli mukava
Tuossa vinkkini :)
 
vierailija
Olen lukenut vinkitkin, mutta en tajua kaikkia tekijän aivoituksia enkä kaikkia vinkkejä, joita ei hakemallakaan löydä. Eli jos erilaisia vinkkejä ihan aloitussanoista puuttuviin?

Ääliö
Vasemmalle 8 4 5 9 en keksi miten hakisin tuollaisen valistustenpauksen, en keksi hakusanoja jotka toimisivat
Oikealle 6 15

Tyhmä
Olen keksinyt sen tyh...ys mutta siitä oikealle 9 12 on ollut koko ajan pimennossa

Typerys
Alas 5

Nuija
Alas 8 en keksi vinkkinä ollutta puhekielen muotoa, ilmeisesti en tuollaisia sanoja käytä

Nämä ny alkuun, muutakin tuolla olisi kysyttävää mutta voisi nousta avautua jotain.
 
vierailija
Olen lukenut vinkitkin, mutta en tajua kaikkia tekijän aivoituksia enkä kaikkia vinkkejä, joita ei hakemallakaan löydä. Eli jos erilaisia vinkkejä ihan aloitussanoista puuttuviin?

Ääliö
Vasemmalle 8 4 5 9 en keksi miten hakisin tuollaisen valistustenpauksen, en keksi hakusanoja jotka toimisivat kokeile haulla "alkoholi kampanja valistaa"
Oikealle 6 15 alkuun monikko ja loppuun "from outer space"

Tyhmä
Olen keksinyt sen tyh...ys mutta siitä oikealle 9 12 on ollut koko ajan pimennossa alkuun genetiivi tuosta ja loppuun "tietosanakirja"

Typerys
Alas 5 synonyymi (ratkojat.fi) on myös Hessun sukunimeen yksi kirjain lisää

Nuija
Alas 8 en keksi vinkkinä ollutta puhekielen muotoa, ilmeisesti en tuollaisia sanoja käytä alas se on petokala (alaoikealle sammakon toukkamuoto)

Nämä ny alkuun, muutakin tuolla olisi kysyttävää mutta voisi nousta avautua jotain.
:)
 
vierailija
Kolme alinta ruutua kesken. Eikä mikään tunnu löytyvän.

Nuija
Hämä 10
Kort 10
Pää 6 3

Hölmö alin rivi auki
Vesi 10
Onni 9
Mus 10

Torvi oikea laita auki
Tuo 10
Por - Lap 9

Nöiden avulla vois päästä lähelle.
 

Yhteistyössä