Relaatio 161

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
JULK.HENK-RUUTU
many 12 alas tulee exästä mieleen eri exästä eri asiat mieleen..tarkennusta ?:) >Exän tehtaan tuotanto
7 11 vasemmalle ja oikealle 9+8 väri
aikale 7 vasem, yhdistyy ed.
ai 8 ylös

SATAKUNTA-RUUTU
hava 15+11 ylös PUUTTUU
komäjo 18 ylös loppupää

KIRJAT-RUUTU
KUSE 12 OIKEA YLHÄÄLLÄ ,mikä tehty???> järjestö+ liikkuva

hapo eläin
riro 5+11,11+7 vasen alas
puuttuu itseltä koska JT-12 puuttuu
Suomalainen naiskirjailija
MUSIIKIVIDEO-RUUTU
pitä hipsuissa oleva 9+5 ylös Sama puuttuu
"Kolmas kotimainen"
EUROOPPA-RUUTU
teba 4+5 oikea alakulma puuttuu "ohkanen" bändi , ilmeisesti puuttuu edellinenkin sana, mihin liittyy ja saaisko vinkin?
irl 5+8+10 oikea alakulma Juhla
ate 7 paikka >maastojA 17 oikea yläkulma nimi-paikka
 
vierailija
JULK.HENK-RUUTU
many 12 alas tulee exästä mieleen eri exästä eri asiat mieleen..tarkennusta ?:) >Exän tehtaan tuotanto
7 11 vasemmalle ja oikealle 9+8 väri
aikale 7 vasem, yhdistyy ed.
ai 8 ylös

SATAKUNTA-RUUTU
hava 15+11 ylös PUUTTUU
komäjo 18 ylös loppupää

KIRJAT-RUUTU
KUSE 12 OIKEA YLHÄÄLLÄ ,mikä tehty???> järjestö+ liikkuva

hapo eläin
riro 5+11,11+7 vasen alas
puuttuu itseltä koska JT-12 puuttuu
Suomalainen naiskirjailija
MUSIIKIVIDEO-RUUTU
pitä hipsuissa oleva 9+5 ylös Sama puuttuu
"Kolmas kotimainen"
EUROOPPA-RUUTU
teba 4+5 oikea alakulma puuttuu "ohkanen" bändi , ilmeisesti puuttuu edellinenkin sana, mihin liittyy ja saaisko vinkin? Tuohon teban jälkeen se tulee .." laiha lissu" irish band
irl 5+8+10 oikea alakulma Juhla
ate 7 paikka >maastojA 17 oikea yläkulma nimi-paikka
 
vierailija
Porukka kysellyt miten pääsee Koulutus -ruutuun ja vastauksena oli, että Julkisuuden henkilöt -ruudusta. Itse haluaisin saada edes sen Julkisuuden henkilöt -ruudun auki eli mistä sinne mahtaa päästä? Tietäisi edes mihin kohtaan kysyä vinkkiä, kun tietäisi mistä löytyy... (itsellä 12 ruutua vasta auki ja kolme niistä valmiita eli tökkii). Kiitos!
 
vierailija
teba 4+5 oikea alakulma puuttuu "ohkanen" bändi , ilmeisesti puuttuu edellinenkin sana, mihin liittyy ja saaisko vinkin? Tuohon teban jälkeen se tulee .." laiha lissu" irish band

Hmm tuota teba 4+5 minulla ei ole,
Entä mikä on IB, P- 846- V ?
 
vierailija
Porukka kysellyt miten pääsee Koulutus -ruutuun ja vastauksena oli, että Julkisuuden henkilöt -ruudusta. Itse haluaisin saada edes sen Julkisuuden henkilöt -ruudun auki eli mistä sinne mahtaa päästä? Tietäisi edes mihin kohtaan kysyä vinkkiä, kun tietäisi mistä löytyy... (itsellä 12 ruutua vasta auki ja kolme niistä valmiita eli tökkii). Kiitos!
Sinne pääse media-ruudun yläreunasanasta..
 
vierailija
Porukka kysellyt miten pääsee Koulutus -ruutuun ja vastauksena oli, että Julkisuuden henkilöt -ruudusta. Itse haluaisin saada edes sen Julkisuuden henkilöt -ruudun auki eli mistä sinne mahtaa päästä? Tietäisi edes mihin kohtaan kysyä vinkkiä, kun tietäisi mistä löytyy... (itsellä 12 ruutua vasta auki ja kolme niistä valmiita eli tökkii). Kiitos!
Media-ruudusta ylös.
 

Yhteistyössä