Relaatio 55

  • Viestiketjun aloittaja "sindi"
  • Ensimmäinen viesti
"sindi"
Pelaako tätä vielä kukaan ? Eilen aloitin ja Nyt olen jumissa.

Payton place:
macK... 2 2 6

Sampo.
kale... molemmat 10 ja 8 1 4 4

Televisio:
en ole saanut kuin kaksi sanaa pääsanasta (ylös) muihin apuja


Paikka.
sama juttu, pääsanasta vain yksi (ylös) ratkaistu, muut puuttuu
 
VR eli tekijä
En nyt tässä vaihesa lähde tekemääni relaation vielä vinkkejä antamaan, mutta seuraava ratkojille tiedoksi:

Tämän relaation kohdalla kävi samoin kuin edelliseni, eli julkaisun yhteydessä katosi tieto sekä tekijästä että myös loppuratkaisusta. Siellä on siis niitä keltaisia vihjesanoja, mutta loppuratkaisua ei voi kuitenkaan antaa. Jos Relaatioiden ylläpitäjä ei saa tuota korjattua, niin itse en valitettavasti mahda asialle mitään.

Toivottavasti ratkominen onnistuu.
 
vierailija
VR, oletko pelannut itse loppuun ?
Minun mielestä kahteen kohtaan ei sovi ainoa ilmiselvä sana.
Paholaisen portti jatko
Kalevala jatko

Molempiin tulee käsittääkseni leffa, jossa on - merkki välissä. Mutta vaikka kuinka kopioisi netistä tai kirjoittasi välilyönti ennen - tai ei välilyöntiä. Sana ei sovi.
 
vierailija
Onpa taas kaivamalla kaivettu nimiä, joita ei löydy mistään wikin listauksesta. esim john 4+10 ja 4+5 on sellaisia joita ei wiki listauksesta löydy. ilmeisesti vastasanalla saa, mutta kuin niillä pääsee ruutuun joka ei ole edes auki.

sama sanassa tim
 
ruu vieras
Minäkin olen juuttunut lähes kaikkiin nimiin.... John, Rodney, Betty ja monet monet muut. Yhdestäkään en pääse eteenpäin vaikka olen weikistä kaivanut kaikki mahdollliset sen nimiset. Vain vastasanat auttavat, mutta kun ei pääse mihinkään suuntaan kun joka puolella on vain nimiä :mad:
 
vierailija
VR, oletko pelannut itse loppuun ?
Minun mielestä kahteen kohtaan ei sovi ainoa ilmiselvä sana.
Paholaisen portti jatko
Kalevala jatko

Molempiin tulee käsittääkseni leffa, jossa on - merkki välissä. Mutta vaikka kuinka kopioisi netistä tai kirjoittasi välilyönti ennen - tai ei välilyöntiä. Sana ei sovi.
Mulla ainakin kumpaankin kohtaan meni ihan ilman ongelmia leffan nimi. Ootko kokeillut kopsata sen väliviivan tästä relaatiosta? Jos ongelma vois olla siinä.

Mutta tosiaan en ainakaan itse muista mitenkään kompastelleeni niissä kohdissa.
 
VR eli tekijä
Nuo väliviivat ovat minulla muissakin relaatioiss, siis sellaisissa joita olen itse pelannut, aina toimineet miten sattuu. Joskus menee näppäimistöltä suoraan, joskus taas kopioimalla wikistä. En tiedä mistä johtuu, ilmeisesti erilaisia väliviivoja on eri tietokonesysteemeissä olemassa.
 
rockmam
Tarvin apuja ainakin :
Dynastia:
John 4+5 ja 4+10
Char...enke.. 11+14


Paikka:
mulla ei oo kun YKSI sana koko ruudussa
pääsanasta ylös...

Anni swan:
vene 4

Peyton place
rod.. ki.. 4+4

Musikaali:
molemmat pääsanasta alas

televisio:
pääsanasta molemmat alas ja oikealle

alkuaine :
kaikki pääsanasta on, mutta yhteenkään ei ole jatkoa


ja vaikka mitä muuta, mutta näiden avulla pääsisi eteenpäin :p
 
???
Tarvin apuja ainakin :
Dynastia:
John 4+5 ja 4+10
Char...enke.. 11+14


Paikka:
mulla ei oo kun YKSI sana koko ruudussa
pääsanasta ylös...

Anni swan:
vene 4

Peyton place
rod.. ki.. 4+4 --- leffa, alkaa ki

Musikaali:
molemmat pääsanasta alas --- väliviivallinen on alkuun paikka jossa niitä musikaaleja esitetään, loppuun musikaali ja se toinen on kaupunki jonka niminen musikaali on olemassa

televisio:
pääsanasta molemmat alas ja oikealle

alkuaine :
kaikki pääsanasta on, mutta yhteenkään ei ole jatkoa --- alas lähtee hengittämiseen liittyvä juttu


ja vaikka mitä muuta, mutta näiden avulla pääsisi eteenpäin :p
Tuossa nuo mitä multa löytyi. Ollaan ilmeisesti ratkottu tosi eri tavalla, koska mulla ei edes ole kaikkia sanoja mitä kyselit ja nyt just vasta sain paikka-ruudun auki, joten sitä en oo ehtinyt katsoa vielä ollenkaan.
 
Pelaaja täällä
Olen pelannut pääosin tuota edellistä, mutta käynyt tätäkin hiukan kokeilemassa. Olen paljon jäljessä, mutta se John 4+10 on tuttu elokuvaohjaaja ja näyttelijä, näytellyt mm Likaisessa tusinassa. Siitä pääsee varmaan eteenpäin.
 
tindella
Paikka:
pääsanasta puuttuu kaikki paitsi ylös menevä

Alkuaine:
pääsanasta on kaikki, mutta ei yhtään jatkosanaa ?

Eurooppa:
kaikki pääsanasta ylös tai oikealle

Pukeutuminen:
kaikki pääsanasta ylös tai oikea


Mull aon tässä rellussa toooosi vaikea löytää pääsanasta lähteviä sanoja (paitsi jos pääsana on elokuva tai vastaava)
 
sox
Osaan ruuduista tosi vaikea päästä, vinkkejä kaipaisin:
Tintti:
pro...tuha... 11 ja 11+6
molemmat ylös 4+7 ja 10
jospa näiden avulla pääsisi seuraavaan ruutuun

Paketti:
com.. 7+5 rajasana

Pukeutuminen 11 (ylös)

Televisio:
tv-s...- kaikki 6+3, 12 ja 4
pääsanasta oikealle molemmat 11
 
???
Osaan ruuduista tosi vaikea päästä, vinkkejä kaipaisin:
Tintti:
pro...tuha... 11 ja 11+6 --- kukka ja tintti-tarina
molemmat ylös 4+7 ja 10 --- 10 on lintu
jospa näiden avulla pääsisi seuraavaan ruutuun

Paketti:
com.. 7+5 rajasana --- orkesteri

Pukeutuminen 11 (ylös) --- ei oo tällasta? jos tarkotit ylös 12 ni puutu multakin

Televisio:
tv-s...- kaikki 6+3, 12 ja 4
pääsanasta oikealle molemmat 11
Tuossapa.
 
???
Paikka:
pääsanasta puuttuu kaikki paitsi ylös menevä

Alkuaine:
pääsanasta on kaikki, mutta ei yhtään jatkosanaa ? --- tuossa ylempänä annoinkin vinkin et alas lähtee hengittämiseen liittyviä juttuja, ylös menee elokuva, muuta ei vielä o

Eurooppa:
kaikki pääsanasta ylös tai oikealle --- maita, se kaksiosainen on järjestö

Pukeutuminen:
kaikki pääsanasta ylös tai oikea --- oikealle menee se kun joku juttu on "in"


Mull aon tässä rellussa toooosi vaikea löytää pääsanasta lähteviä sanoja (paitsi jos pääsana on elokuva tai vastaava)
Jeps.
 
voi ei kun vaikeeta
Miten olette päässeet oikean alakulman kolmeen reunaruutuun
Tai oikean alakulman ruutuun. Mulla ei ole viereisten ruutujen pääsanasta mitään noihin ruutuihin päin :mad::mad:
 
vierailija
Alkuaine ruutu:
hen.. Fo... 7+4
kro.. 6
sa.. 8

Peyton place.
mack... 2+2+9
rod... 6+13
csiny 3+10
m.. far.. 5+8 8 tähän ei sovi sana joka sen on pakko olla, koska mulla on vastasanakin)
 

Yhteistyössä