relaatio 70

vierailija
No niin. Laitan tähän nämä puuttuvat siltä varalta, että joku joskus lukee tätä ketjua.
Margaret: KalKor - KorKor välinen 12
Eurodance: Kal 8-11 (vinkkinä oli Kal hahmo, en löydä), Ru 8, Bom 3-3-6, In-Is-Br välinen 12-9
Helsinki: sii ja man välinen 18
Hurriganes: pääruudusta 6-3-3-10 (vihjeestä huolimatta en keksi)
Paratiisi: Tar 12-9, saar 11, Sei 2-5.

Siinäpä ne, sitten olisi valmis.
Auttakaa nyt joku. Relaation laatijan olisi kiva käydä silloin tällöin katsomassa omia ketjujaan..
 
Fourmi
Tiedän, että tämä on kuukausia vanha avunpyyntö, mutta toivottavasti apuja kysellyt ratkoja nämä vinkkini huomaa joskus (mikäli niitä vielä tarvitsee).
Itse sain juuri valmiiksi, nimenomaan tuota Margaret-ruudun sanaa vaille oli minunkin kohdallani relaatio jäädä.
Kiitos laatijalle sekä tässä ketjussa vinkkailleille (ja kyselleille, niin ei itse enää tarvinnut!).

No niin. Laitan tähän nämä puuttuvat siltä varalta, että joku joskus lukee tätä ketjua.
Margaret: KalKor - KorKor välinen 12 --- Mallistosta poistunut KoKo. Löysin lopulta caratia.fi:n arkistosta, mutta siltä varalta, että tieto sieltäkin katoaa: "Erään nimeltään teemaan sopivan sanomalehden metsäneläin"
Eurodance: Kal 8-11 (vinkkinä oli Kal hahmo, en löydä) --- Tunnettu hahmo, hänellä on myös sukunimi joka lukee hänen wikisivullaan (ei otsikossa)
, Ru 8 --- Selviää edellisestä, mutta kyseessä kunta ja laulu
, Bom 3-3-6 --- Selviää edellisestä, laulu
, In-Is-Br välinen 12-9 --- Mihin molemmat kuuluivat ennen, voi tulla mieleen erään Star Wars -leffan nimestä
Helsinki: sii ja man välinen 18 --- Näkyi minulla heti ensimmäisten kuvien joukossa, kun kirjoitin nuo sanat Googleen. Kyseessä maku, alkaa Ma.. ja jatko eräs vihannes
Hurriganes: pääruudusta 6-3-3-10 (vihjeestä huolimatta en keksi) --- Tämä lukee Wikissä, bändin nimen innoittaja.
Paratiisi: Tar 12-9, saar 11, Sei 2-5. --- Viimeinen löytyy Se.. Wikistä oikean laidan tietolaatikosta, siitä selviää koko tuo kulma sitten kätevästi

Siinäpä ne, sitten olisi valmis.
Ja lisätäänpäs tähän jatkoksi vielä varmuuden vuoksi myös tuo 2016 vastaamatta jäänyt kysymys:
PARATIISI
pääsanasta alaoikealle 9+9 --- Wikin sisältää-haulla pitäisi löytyä nopeasti, loppu on tuo pääsana. Kyseessä tunnettu 1600-luvun teos
Tel-ohj - Saa 4 --- Tunnettu Te.., mutta omasta mielestäni ratkeaa paljon helpommin tuon toisen kautta

Toivottavasti nämä auttavat, yritin vastailla niin tarkasti ettei lisäkysymyksiä tarvitse, kun ei tätä ketjua näemmä kukaan tosiaan lue.
 
vierailija
Tiedän, että tämä on kuukausia vanha avunpyyntö, mutta toivottavasti apuja kysellyt ratkoja nämä vinkkini huomaa joskus (mikäli niitä vielä tarvitsee).
Itse sain juuri valmiiksi, nimenomaan tuota Margaret-ruudun sanaa vaille oli minunkin kohdallani relaatio jäädä.
Kiitos laatijalle sekä tässä ketjussa vinkkailleille (ja kyselleille, niin ei itse enää tarvinnut!).



Ja lisätäänpäs tähän jatkoksi vielä varmuuden vuoksi myös tuo 2016 vastaamatta jäänyt kysymys:
PARATIISI
pääsanasta alaoikealle 9+9 --- Wikin sisältää-haulla pitäisi löytyä nopeasti, loppu on tuo pääsana. Kyseessä tunnettu 1600-luvun teos
Tel-ohj - Saa 4 --- Tunnettu Te.., mutta omasta mielestäni ratkeaa paljon helpommin tuon toisen kautta

Toivottavasti nämä auttavat, yritin vastailla niin tarkasti ettei lisäkysymyksiä tarvitse, kun ei tätä ketjua näemmä kukaan tosiaan lue.

KIITOS! Kävin läpi relluja, joista on jäänyt pari sanaa puuttumaan ja löysin tämän ketju. Pus.
 
vierailija
Heippa! Toivotaan että joku lukisi ja vinkkaisi. 3 sanaa jäi uupumaan…

Beethoven (3.1): Apa - He (11) --- Yhdellä P.llä se apa (jos nyt olen oikeassa kohdassa)
RSV (3.3): JaPa - Yr (5) --- Yr synonyymi (myös Tomppa Cruisen elokuva)
Studio Julmahuvi: Die K - Yl (5 + 5) --- Der Alte
Jos olet tehnyt relaatio 42, nin käytkö vinkkkamassa siihen vastapalveluksena?

 

Yhteistyössä