Relaatio 85 Sherlock Holmes

nyt oon jälleen mukana ainaki aamupäivän... en kyl pääse puusta pitkälle, olis kiva saada ruutuja aukiki lisää :D

esim.
näennäistiede
näe..his.. 18 väliviivallinen

salaliittoteoria:
vap..mu... 8+5+2+3+6+4 (mistä ees lähteä etsimään?)

juustot:
sat... 8+11
S.T 11+8
che..10

näillä toivottavasti sais uusia ruutuja auki
 
Viimeksi muokattu:
nyt oon jälleen mukana ainaki aamupäivän... en kyl pääse puusta pitkälle, olis kiva saada ruutuja aukiki lisää :D

esim.
näennäistiede
näe..his.. 18 väliviivallinen

salaliittoteoria:
vap..mu... 8+5+2+3+6+4 (mistä ees lähteä etsimään?) --- salaseura

juustot:
sat... 8+11 --- sellainen pieni sat..
S.T 11+8 --- muutakin kuin näyttelijä
che..10 --- yksi suomen tunnetuimmista merkeistä ;)

näillä toivottavasti sais uusia ruutuja auki
 
sannisanni
apua tuonne maailmanloppu-ruutuun kaivataan kipeästi! :D

ei millään aukee mulle tuo ruutu, puuttuis nyt ens alkuun seuraavat, vinkkailla saa...

pääsanasta puuttuu kaikki muut paitsi se ko...te...
som 6 5
jo 8 4
jo 4 6
 
apua tuonne maailmanloppu-ruutuun kaivataan kipeästi! :D

ei millään aukee mulle tuo ruutu, puuttuis nyt ens alkuun seuraavat, vinkkailla saa...

pääsanasta puuttuu kaikki muut paitsi se ko...te... yks on biisi, löytyy ku alat kirjottaa sitä maailmanloppua wikiin.. sit on semmone kummelistaki tuttu käsite :D ja ku on aina pakkanen
som 6 5 vastasanalla aukeaa
jo 8 4 tääki aukee, mut on bändi
jo 4 6 laulaja
tää oliki ainut ruutu joka mulla on ok, joten tossapa ois :)
 
-

Vaikeasti :D. Niihin on molempiin ruutuihin yksi rajasana, jotka tulevat molemmat sieltä alakautta ympäri. Kysy mitä sulta puuttu sieltä ruutujen alareunasta niin yritän auttaa :)
eli siis pääseekö tosta eskatologia ruudusta esim. ku sieltä uupuu ihan alhaalta vaan se kor... 3+12 ja jou.. 11 väliviivallinen

roope ruudussa ei oo alareunassa mitään (siis ei avoimia sanoja tai viivoja), joten pitää vissiin alottaa ihan sieltä näennäistiede ruudusta eteneminen?
 
eli siis pääseekö tosta eskatologia ruudusta esim. ku sieltä uupuu ihan alhaalta vaan se kor... 3+12 ja jou.. 11 väliviivallinen

roope ruudussa ei oo alareunassa mitään (siis ei avoimia sanoja tai viivoja), joten pitää vissiin alottaa ihan sieltä näennäistiede ruudusta eteneminen?
Eskatologiasta pääset tosta jou.. 11. Katso siitä edellisestä sanasta yksi tapa nimittää jo.. ja etsi sen luokasta. Siitä pitäisi jo sitten päästä helposti. :)
 
ja mistähän moisen nimen löytää :D
Se on vähän niinkuin toinen nimitys kaikelle tolle näennäiselle... hiukan vierasperäinen termi. Tosi hankala selittää :mad: mutta kattele vaikka ihan näennäistiedettä wikistä ja kekkase se alkuliite sieltä siihen jo keksimääsi sanan suomenkielisen alun tilalle... plaah onpa vaikeaa yrittää kertoa kertomatta liikaa. Toivottavasti ymmärsit. :unsure:
 

Yhteistyössä