Repesin!

Yleensä en mieti palstaa tai palstalaisia muuten kuin täällä käydessäni mutta jostain syystä äsken lenkillä mieleeni tuli yks juttu ja repesin ääneen nauramaan itsekseni!
Tää nyt on varmaan muiden mielestä tosi tyhmä juttu mut ihan sama, näin väsyneenä naurattaa kaikki.
Mä aloin miettii että jos Venakon ollessa Meksikossa heidän kotiinsa olisi murtauduttu. Asiaa sitten olisi selvitetty ja silloinhan poliisi kysyy kuinka moni tiesi että he ovat poissa ja kuinka kauan. Venakko olisi sitten poliisisedälle luetellut läheisensä, sitten semmoinen pieni lisäys että myös semmoinen kaksplussan koko palsta tiesi tästä meidän lomasta... Eli kuinkas moni loppujen lopuksi tiesikään?!? :LOL:
 
[QUOTE="harmaa";26540251]Tällänen Venakon mollaamisketju taas :O[/QUOTE]

Onko se oikeasti mollaamista, jos tällaisia miettii? Jokaisessa nettiin liittyvässä ohjeistuksessahan nimenomaan varoitellaan juurikin tuosta minkä ap otti puheeksi: älä paljasta liikoja, varsinkaan yleisellä foorumilla. Ja Kaksplus nyt sattuu olemaan yksi suomen suurimmista tällä hetkellä.
 
Sekös murtomiehiä estää että siellä joku vanha nainen on ollut? Ja yöaikaanhan moni murto tehdään... Nyt tää ei oo enää hauskaa vaan alkaa mennä spookyksi...
Häh? Meinaatko, että ne murtomiehet menee niin kuin Aku Ankassa yöllä ikkunasta sisään ja hiipii siellä talossa sillä välin kun talonväki nukkuu? Mitenkäs vanhat naiset voivat asua missään pelkäämättä, että murtomiehet tulevat koska vain, jos se ei heitä estä? Miten sitten sen kummemmin itse Milannakaan murtomiehiä estäisi (ja mieshän muutenkin on paljon kotoa poissa)?
 
"harmaa"
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26540312:
Onko se oikeasti mollaamista, jos tällaisia miettii? Jokaisessa nettiin liittyvässä ohjeistuksessahan nimenomaan varoitellaan juurikin tuosta minkä ap otti puheeksi: älä paljasta liikoja, varsinkaan yleisellä foorumilla. Ja Kaksplus nyt sattuu olemaan yksi suomen suurimmista tällä hetkellä.
No,mitä tällä ketjulla haetaan?? Kyllähän nyt tiedetään et Venakon perskärpäset ilmestyy tähän haukkumaan jne.. Oot aivan oikeassa noista asioista ja kaikkihan sen tietää(?)varmaan Venakkoki, luulisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26540325:
Häh? Meinaatko, että ne murtomiehet menee niin kuin Aku Ankassa yöllä ikkunasta sisään ja hiipii siellä talossa sillä välin kun talonväki nukkuu? Mitenkäs vanhat naiset voivat asua missään pelkäämättä, että murtomiehet tulevat koska vain, jos se ei heitä estä? Miten sitten sen kummemmin itse Milannakaan murtomiehiä estäisi (ja mieshän muutenkin on paljon kotoa poissa)?
WHAAAT?!? Etkö ihan oikeasti oo kuullut näistä murtoliigoista jotka todellakin menevät kohteisiinsa yöllä? Niitähän jäi viime kesänäkin kiinni ja yöaikaanhan nimenomaan kannattaa iskeä koska silloin kaikki tarpeellinen on kotona; lompakot, avaimet, läppärit, kännykät yms. Mutta murtomiehille tärkeää tietoa on myös netin kautta hankittu info milloin talon isäntäväki ei ole kotona. Joten todellakin, kenen tahansa tekemänä (tää ei pelkkä Venakon mollausketju) on todella typerää jakaa liikaa tietoa itsestään nettiin! Varsinkin kun vielä antaa ymmärtää joka ketjussa että rahaa on kuin roskaa...
 
rietas
Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset. Ja vahingonilo on paras ilo.

Mä en kyllä hoksannut, missä kohtaa pitäisi nauraa? Random palstalaisen kuvitteellinen ikävä tilanne? Joo ei irtoa huvia, ei.
 
  • Tykkää
Reactions: as if
WHAAAT?!? Etkö ihan oikeasti oo kuullut näistä murtoliigoista jotka todellakin menevät kohteisiinsa yöllä? Niitähän jäi viime kesänäkin kiinni ja yöaikaanhan nimenomaan kannattaa iskeä koska silloin kaikki tarpeellinen on kotona; lompakot, avaimet, läppärit, kännykät yms. Mutta murtomiehille tärkeää tietoa on myös netin kautta hankittu info milloin talon isäntäväki ei ole kotona. Joten todellakin, kenen tahansa tekemänä (tää ei pelkkä Venakon mollausketju) on todella typerää jakaa liikaa tietoa itsestään nettiin! Varsinkin kun vielä antaa ymmärtää joka ketjussa että rahaa on kuin roskaa...
En ole kuullut. No jos näin tosiaan voi käydä silloinkin, kun väki on kotona, miten sitten tässä vaikuttaa se, onko Milanna kotona vai Meksikossa?
 
"harmaa"
WHAAAT?!? Etkö ihan oikeasti oo kuullut näistä murtoliigoista jotka todellakin menevät kohteisiinsa yöllä? Niitähän jäi viime kesänäkin kiinni ja yöaikaanhan nimenomaan kannattaa iskeä koska silloin kaikki tarpeellinen on kotona; lompakot, avaimet, läppärit, kännykät yms. Mutta murtomiehille tärkeää tietoa on myös netin kautta hankittu info milloin talon isäntäväki ei ole kotona. Joten todellakin, kenen tahansa tekemänä (tää ei pelkkä Venakon mollausketju) on todella typerää jakaa liikaa tietoa itsestään nettiin! Varsinkin kun vielä antaa ymmärtää joka ketjussa että rahaa on kuin roskaa...
Miks sun pitää koko ajna viitata Venakkoon?? rahaa ku roskaa.. Olisit tehny ketjun joka on yleisesti eikä perustaa yhteen ihmiseen... Juu se on koko 2+ tiedos et venakko kertoo lähes kaiken omasta elämästään mut sou se on sen oma asia(ongelma).
 
harmaampi
[QUOTE="harmaa";26540363]No,mitä tällä ketjulla haetaan?? Kyllähän nyt tiedetään et Venakon perskärpäset ilmestyy tähän haukkumaan jne.. Oot aivan oikeassa noista asioista ja kaikkihan sen tietää(?)varmaan Venakkoki, luulisin.[/QUOTE]

Mutta eihän tämä mikään mollausketju ole.
Ymmärtäisin kommenttisi jos otsikossa olisi heti mainittu venakon nimimerkki tai jotain, mutta näinhän ei ollut.
Ja toivon mukaan venakkokin nyt lopulta tajuaisi kun jopa omia kuvia osoitteistaan puhmattakaan täällä julkisesti huutelee ettei kaikki ole täälläkään foorumilla vain juttelemassa.
Kaikilla ei valitettavasti ole niin puhtaat jauhot pussissa.
 
Mutta eihän tämä mikään mollausketju ole.
Ymmärtäisin kommenttisi jos otsikossa olisi heti mainittu venakon nimimerkki tai jotain, mutta näinhän ei ollut.
Ja toivon mukaan venakkokin nyt lopulta tajuaisi kun jopa omia kuvia osoitteistaan puhmattakaan täällä julkisesti huutelee ettei kaikki ole täälläkään foorumilla vain juttelemassa.
Kaikilla ei valitettavasti ole niin puhtaat jauhot pussissa.
Tarkotuksellani en laittanut otsikkoon Venakon nimimerkkiä. Ja ootteko muuten huomannut ettei tää ko. henkilö ikinä osallistu muiden keskusteluihin, ainoastaan niihin jotka itse aloittaa tai niihin joissa otsikoissa mainitaan hänen nimi. Muiden jutut ei pahemmin kiinnosta...
 
Sorry, you miss the point... :/
Tajusin kyllä pointtisi, mutta on vähän ristiriitaista ensin sanoa, että murtovarkaat etsivät tilaisuuksia, jolloin kotiväki on poissa, mutta samalla kuitenkin sanoa, että ei yksi nainen murtoa estä. Ja se repeämisen syy jäi kyllä minulle ihan auki. Itse repeilen aika typerille jutuille, mutta tälle en kyllä millään.
 
rietas
Voi apuaaaa, soita poliisi. Sinä varmasti väsyneenä naurat vain kaikelle todella laadukkaalle vai repeiletkö ylipäänsä ikinä, kokeile, se kivasti löysentää nutturaa välillä :LOL:
"Ahhahhaa, vähänkö repesin, sporttismama kompastui lenkkarinnaruihin aamulenkillä ja nyrjäytti nilkkansa"....

Ei, ei mua naurata edelleenkään. Luulen, että laadukkaan ja ala-arvoisen väliinkin mahtuu aika paljon.
 

Yhteistyössä