Repesin!

oot nolo
tuskimpa repesin itsekkään tota ajatellessasi, kunhan halusit vaan syyn aloittaa tän ketjun johon kaikki voi sit taas jälleen kerran kokoontua kauhisteleen miten venakko paljastaa liikaa itsestään täällä.
 
"Ahhahhaa, vähänkö repesin, sporttismama kompastui lenkkarinnaruihin aamulenkillä ja nyrjäytti nilkkansa"....

Ei, ei mua naurata edelleenkään. Luulen, että laadukkaan ja ala-arvoisen väliinkin mahtuu aika paljon.
Mua kyllä vähän nauratti toi lenkkarin naruun kompastuminen :) Mut mähän oonkin tämmöinen joka lähes aina nauraa ja hymyilee, en viitsi tuhlata aikaani turhaan yrmyilyyn ja stressiin :)
 
rietas
"Ahhahhaa, vähänkö repesin, sporttismama kompastui lenkkarinnaruihin aamulenkillä ja nyrjäytti nilkkansa"....

Ei, ei mua naurata edelleenkään. Luulen, että laadukkaan ja ala-arvoisen väliinkin mahtuu aika paljon.
Ei kun sehän olis pitänyt olla, että "repesin kun kuvittelin sporttismamman kompastuvan".

Mut ei hauskaa, siltikään. Aika sairasta lähinnä.
 
tuskimpa repesin itsekkään tota ajatellessasi, kunhan halusit vaan syyn aloittaa tän ketjun johon kaikki voi sit taas jälleen kerran kokoontua kauhisteleen miten venakko paljastaa liikaa itsestään täällä.
Eiköhän ne venakon haukkumaketjut oo ihan varta vasten nimettyinä että porukka tietää jo heti ensisilmäyksellä asennoitua mollaamaan. Sori, kyllä mä repesin, OIKEESTI (lue Sakari Kuosmasen äänellä).
 
Kuvittele olevasi aidosti hauska ja repeile ihan itseksesi.

:wave:
Milles sä repeilet? Uunolle, Sami Hedbergille, Conanille, miehesi pieruvitseille? Se mikä naurattaa toista (esim väsyneenä) ei naurata toista ja päinvastoin... Ja se mun aloituksen viimeinen kysymys oli se mille mä oikeasti naurahdin. Kuinkas moni tiesikään, kuinkas moni lukeekaan noita Venakon aloituksia...
 
[QUOTE="vieras";26549141]Vai aletaanko muistella, mitäs kaikkea sinä olet nettiin hurjassa nuoruudessasi kirjoitellut ja minkälaisia valokuvia julkaissut?[/QUOTE]

Ei minun nuoruudessa ollu nettiä... Ja kuvia en oo ikinä julkaissut enkä tuu julkaisemaankaan... Ja varsinkin keskustelupalstoilla voi vähän totuutta muunnella sillei ettei tunnisteta, kuitenkin etten valehtelekaan. Tyhmäähän se olisi ihan kaikki täällä kalkattaa elämästään ja vielä kuvien kera...
 
"vieras"
Ei minun nuoruudessa ollu nettiä... Ja kuvia en oo ikinä julkaissut enkä tuu julkaisemaankaan... Ja varsinkin keskustelupalstoilla voi vähän totuutta muunnella sillei ettei tunnisteta, kuitenkin etten valehtelekaan. Tyhmäähän se olisi ihan kaikki täällä kalkattaa elämästään ja vielä kuvien kera...
Älä viitsi. Ja niillä jutuilla en todellakaan lähtisi kritisoimaan muiden nettikäyttäytymistä.
 
huomiohuokailija
Mun kaveri sanoi joskus että "Jos talossa ei ole hälyttimiä, siellä ei ole mitään varastettavaa". Olin heillä talovahtina, hälyttimet oli päällä ja vartija kävi kerran vuorokaudessa. Olivat lomareissulla ulkomailla.

No, kuitenkin oli niin huonoa tuuria että heidän mersu vietiin hotellin pihasta.
 
Ei minun nuoruudessa ollu nettiä... Ja kuvia en oo ikinä julkaissut enkä tuu julkaisemaankaan... Ja varsinkin keskustelupalstoilla voi vähän totuutta muunnella sillei ettei tunnisteta, kuitenkin etten valehtelekaan. Tyhmäähän se olisi ihan kaikki täällä kalkattaa elämästään ja vielä kuvien kera...
Mä rupesin just miettimään,et hertsyykeli,mun tissit voi nähdä netissä eräässä video pätkässä youtubessa. :D
Voi noita teiniaikoja..
Toisaalta annettakoon se mulle anteeksi koska mä olen tän palstan ikiteini ja näytänkin kuulemma aivan katuhuoralta,hutsulta jne.:LOL:
 
dfgh
Ei minun nuoruudessa ollu nettiä... Ja kuvia en oo ikinä julkaissut enkä tuu julkaisemaankaan... Ja varsinkin keskustelupalstoilla voi vähän totuutta muunnella sillei ettei tunnisteta, kuitenkin etten valehtelekaan. Tyhmäähän se olisi ihan kaikki täällä kalkattaa elämästään ja vielä kuvien kera...
Heh, totuudenko muuntelu ei ole valhetta. Se on sitä roolia :D.
Ei vaan, ei mua naurata, kuten ei yleensäkään.
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26550405:
Mä rupesin just miettimään,et hertsyykeli,mun tissit voi nähdä netissä eräässä video pätkässä youtubessa. :D
Voi noita teiniaikoja..
Toisaalta annettakoon se mulle anteeksi koska mä olen tän palstan ikiteini ja näytänkin kuulemma aivan katuhuoralta,hutsulta jne.:LOL:

Hmmm...
 
  • Tykkää
Reactions: Äksymaija
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26550405:
Mä rupesin just miettimään,et hertsyykeli,mun tissit voi nähdä netissä eräässä video pätkässä youtubessa. :D
Voi noita teiniaikoja..
Toisaalta annettakoon se mulle anteeksi koska mä olen tän palstan ikiteini ja näytänkin kuulemma aivan katuhuoralta,hutsulta jne.:LOL:
Älä huoli, mun myös. :D
 
  • Tykkää
Reactions: röppö
xcv
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26550405:
Mä rupesin just miettimään,et hertsyykeli,mun tissit voi nähdä netissä eräässä video pätkässä youtubessa. :D
Voi noita teiniaikoja..
Toisaalta annettakoon se mulle anteeksi koska mä olen tän palstan ikiteini ja näytänkin kuulemma aivan katuhuoralta,hutsulta jne.:LOL:
Kiva kun kerroit.
 

Yhteistyössä