Riitävästi tilaa...

  • Viestiketjun aloittaja mä vaan
  • Ensimmäinen viesti
mä vaan
Heips kaikki!!Odotan meille esikoista syntyvän kesäkuun alkupuolella.Kysyisin semmosta asiaa joka painaa mieltä hirveesti...Olemme muuttamassa 34neliöiseen yksiöön kuun vaihteessa,eli siis avopuolisoni ja näillä näkymin myös vauvelikin kerkeää siihen samaan asuntoon asumaan,eli onko teillä kokemuksia vauvan kans asumisesta noin pienessä kämpässä ja kuinka on pärjätty tilan suhteen?Suurempaan kämppään ei ole varaa,ainakaan tässä vaiheessa.
 
Tilatarve on vain itsestä kiinni.Itse voisin kuvitella asuvani mieheni ja poikani kanssa tuon kokoisessa asunnossa.
Lapsi ei alkuun tarvitse leikki-liikkumistilaa,vuosien lisääntyessä tarve kasvaa.Meillä remontin takia tulee eteen ns."muutto" runsaaseen 20 neliön tilaan eli tupakeittiöön.
 
Meidän perhe asui ekan vauvan ensimmäiset kuukaudet yksiössä, ilman parvekettakin vielä.. enää en neliöitä muista jotain hiukan päälle 30 oli.
Ihan hyvin meni.. se on asennoitumis kysymys.
Meillä oli vaan liikaa tavaraa sielä.. siivous oli vaikeaa ja pölyä kertyi helposti..
Jälkiviisaana olisin pistänyt puolet pois jonnekkin varastoon ...
 
katiaana
Meidän väliaikanen kämppä on 50 neliöö.... yläkerta on 30neliöö, mutta toimii varastona ja lasetn nukkuma paikkana...
Mutta kyllä tää 5hengen ja koiran elo tämmösessä pikku kämpässä välillä ottaa aivoon!!!!!!!! Me siis rakennamme ja tää on vaan väliaika asunto.......

Mutta teillä vain vauva, hyvin te pärjäätte!!!!!!!1 Meillä 3 raivoa muksua!!!!!!!!!!1 :headwall:
 
teekoo
Muistan kun vanhempani ostivat vajaa 20 vuotta sijoitusyksiön nuorelta pariskunnalta, kenellä oli pieni vaavi ja kämpän koko on 24 neliötä... Ja kun me asuimme puolisoni kanssa kyseisessä asunnossa viime talven, meinasi kyllä mennä hermot muutaman kerran! Meillä oli kyllä kans ihan liikaa tavaraa siellä vaikka osa olikin varastoituna vanhempieni luona.

Eli kuten moni on sanonut, oikealla asenteella selviää! :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2006 klo 18:29 Micosa kirjoitti:
Tilatarve on vain itsestä kiinni.Itse voisin kuvitella asuvani mieheni ja poikani kanssa tuon kokoisessa asunnossa.
Lapsi ei alkuun tarvitse leikki-liikkumistilaa,vuosien lisääntyessä tarve kasvaa.Meillä remontin takia tulee eteen ns."muutto" runsaaseen 20 neliön tilaan eli tupakeittiöön.

miksi teillä remonttia, eikö teillä ole uusi talo?
 

Yhteistyössä