rikosilmoitus

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Riippuu varmaan ihan asian tärkeydestä, siis siitä, miten poliisi sen arvioi. Jos kyse jostain huutiksen kahden euron jutusta, niin juttu voi olla jo mappi ö:ssä.
väkivallasta
No sitäkin on niin monenlaista. Soita sinne asemalle, jonne ilmoituksen olet tehnyt.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Riippuu varmaan ihan asian tärkeydestä, siis siitä, miten poliisi sen arvioi. Jos kyse jostain huutiksen kahden euron jutusta, niin juttu voi olla jo mappi ö:ssä.
väkivallasta
No sitäkin on niin monenlaista. Soita sinne asemalle, jonne ilmoituksen olet tehnyt.
no yritin viimeksi soittaa, eivät vastanneet vaan antoivat mun jonottaa siinä puhelimessa pitkän tovin...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Riippuu varmaan ihan asian tärkeydestä, siis siitä, miten poliisi sen arvioi. Jos kyse jostain huutiksen kahden euron jutusta, niin juttu voi olla jo mappi ö:ssä.
väkivallasta
No sitäkin on niin monenlaista. Soita sinne asemalle, jonne ilmoituksen olet tehnyt.
no yritin viimeksi soittaa, eivät vastanneet vaan antoivat mun jonottaa siinä puhelimessa pitkän tovin...
Jonotat kärsivällisesti, kyllä sieltä vastataan jossain vaiheessa.

Teitkö ilmoituksen netissä vai paikanpäällä? Onko kyse oikeasti vakavasta asiasta, vai jostain pikkutönimisestä nakkikioskilla. Kaikki nuo varmaan vaikuttavat.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Riippuu varmaan ihan asian tärkeydestä, siis siitä, miten poliisi sen arvioi. Jos kyse jostain huutiksen kahden euron jutusta, niin juttu voi olla jo mappi ö:ssä.
väkivallasta
No sitäkin on niin monenlaista. Soita sinne asemalle, jonne ilmoituksen olet tehnyt.
no yritin viimeksi soittaa, eivät vastanneet vaan antoivat mun jonottaa siinä puhelimessa pitkän tovin...
Jonotat kärsivällisesti, kyllä sieltä vastataan jossain vaiheessa.

Teitkö ilmoituksen netissä vai paikanpäällä? Onko kyse oikeasti vakavasta asiasta, vai jostain pikkutönimisestä nakkikioskilla. Kaikki nuo varmaan vaikuttavat.
"vakavaa ja vakavaa" jokaisella omat tulkinnat et mikä on vakavaa...ei niin älyttömän vakavaa, mut lääkäriä tarvittiin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Soita sille tutkinnanjohtajalle, sehän näkyy niissä papereissas jotka sait ilmoitusta tehdessäs
netissä tein ilmoituksen, joten mietin että onkohan se jossain bittiavaruudessa :snotty:
No kannattasko perään soitella, eikä ihmetellä vaan? Täällä ainakin homma toimii suht nopeasti, kun kyse on väkivallasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Soita sille tutkinnanjohtajalle, sehän näkyy niissä papereissas jotka sait ilmoitusta tehdessäs
netissä tein ilmoituksen, joten mietin että onkohan se jossain bittiavaruudessa :snotty:
No kannattasko perään soitella, eikä ihmetellä vaan? Täällä ainakin homma toimii suht nopeasti, kun kyse on väkivallasta.
olen koittanut soittaa, mut eivät vastanneet, yritän ensviikolla uusiks...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:
se on vaan jonotettava jos haluaa tietää. ei mulla kestäny kauankaan kun ottivat yhteyttä
totta turiset...lapsen kanssa on hankala päivisin pitkään jonotella, mut mut....
tuskin tunneista kuitenkaan kyse. siinä vieres se lapsi mullaki peräs seuraili .tai sit käyt paikan päällä.

 

Yhteistyössä