Rintaraivarit..

Argh!! On se nyt sitten #¤#¤#¤%.. Kaikkien muiden vauvat tuntuu viihtyvän tissillä niin onnellisina ja autuaina. Vaan ei mun :kieh: Jokaisella näistä kolmesta on ollu kauheet rintaraivarit ja aiemmin on imetys sitten niihin tyssänny. Esikoisen kans jaksoin tapella kuukauden, kakkosen kans luovutin melkein heti.

Nyt en ajatellu antaa periksi. Kuinkahan kauan nää voi pisimmillään kestää? :(

Niin inhottavaa..Miksi, voi miksi!? :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja luputtaja:
Tuleeko maitoa liian nopeasti tai liian hitaasti?
Toisesta tulee vähän liiankin runsaasti, mutta tyttö kyllä sen kanssa jo pääsi sinuiksi.. Ei kai se uudestaan voi sitä ruveta ärsyttään? Kuitenkin räyhää myös toisella tissillä. :(
 
v
Just eilen kuulin, että seitsemän viikkoa kestäisi, mutta en tiedä mihin tuo perustuu.

Ymmärrän, että hermo menee. Meillä kuukauden ikäinen vauva ja nyt noin viikon verran raivonnut tissillä aivan kauheasti. Maitoa tulee suihkuamalla ja siitä kai vetää herneen nenään. Oon yrittänyt imettää niin, että vauva on ylempänä, esim. tyynyn päällä ja imee rintaa ylhäältäpäin, tästä on ollut apua jonkin verran.
Esikoisellakin oli jossain vaiheessa näitä rintaraivareita, mutta ei muistaakseni näin pahana.

Tsemppiä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Just eilen kuulin, että seitsemän viikkoa kestäisi, mutta en tiedä mihin tuo perustuu.

Ymmärrän, että hermo menee. Meillä kuukauden ikäinen vauva ja nyt noin viikon verran raivonnut tissillä aivan kauheasti. Maitoa tulee suihkuamalla ja siitä kai vetää herneen nenään. Oon yrittänyt imettää niin, että vauva on ylempänä, esim. tyynyn päällä ja imee rintaa ylhäältäpäin, tästä on ollut apua jonkin verran.
Esikoisellakin oli jossain vaiheessa näitä rintaraivareita, mutta ei muistaakseni näin pahana.

Tsemppiä!
Ai kauhia! No, olis sentään sitten jo yks viikko takana.. :whistle: Meillä autto suihkuamiseen se, et imetin maaten. Tuli vähän rauhallisemmin ja maidon tulo siinä ehti vähän tasaantuakkin, mut tulee se edelleen kuitenkin aika lujana.
Onneks neiti on vähän pulleempi, niin ei ainakaan painon takia täydy heti huolestua. :)

Tsemppiä myös teille.

 
Gast
Mä annan aina sen alkusuihkun valua joko riepuun tai johonkin kuppiin. Jos kaikkien kokeilujen jälkeen menee hermot ja päätät siirtyä pulloon, kannattaa silti juottaa omaa maitoa eli sitten pumppailemaan. Äidinmaito on kuitenkin parasta maitoa lapselle. Säästää monilta sairauksilta ja tutkimusten mukaan imettävien&äidinmaitoa juovien lasten äo on muutaman pisteen parempi kuin korvikelasten. Johtuen todennäköisesti äidinmaidossa olevista pitkäketjuisista rasvahapoista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mun kaveri pääsi tuosta ongelmasta, kun pumppasi ensin pahimmat pois.

Tosin sit tuli toinen ongelma, kun maitomäärä lisääntyi... B)

Niin ja onnea vauvasta! :D
Kiitti, isohan toi jo kohta on, ens viikolla 3kk :D

Juu, pakko on kans vähän pumppailla, mut juur sen verta ettei just ala lissäntyyn. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gast:
Mä annan aina sen alkusuihkun valua joko riepuun tai johonkin kuppiin. Jos kaikkien kokeilujen jälkeen menee hermot ja päätät siirtyä pulloon, kannattaa silti juottaa omaa maitoa eli sitten pumppailemaan. Äidinmaito on kuitenkin parasta maitoa lapselle. Säästää monilta sairauksilta ja tutkimusten mukaan imettävien&äidinmaitoa juovien lasten äo on muutaman pisteen parempi kuin korvikelasten. Johtuen todennäköisesti äidinmaidossa olevista pitkäketjuisista rasvahapoista.
Noo, 2 vanhempaa on pullo/tuttelilasta ja ekan kerran kumpikin ollu kipeänä vasta yli vuoden ikäsinä ja ihan välkkyjä ne kyllä on. ;)
Ei mulla nyt mene hermot, viimenen vauva ja olis kiva, et kerrankin imetys onnistuis ees sen 6kk.
 
Maya
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Kiitti, isohan toi jo kohta on, ens viikolla 3kk :D

Juu, pakko on kans vähän pumppailla, mut juur sen verta ettei just ala lissäntyyn. :)
Meidän likka kans ensi viikolla 3kk. Maanantaina. Koskas teidän neiti synty?
 

Yhteistyössä