Rintojen koolla väliä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija..
  • Ensimmäinen viesti

Minkä kokoiset rinnat ovat seksikkäät? Ja miksi?

  • A

    Ääniä: 2 20,0%
  • B

    Ääniä: 5 50,0%
  • C

    Ääniä: 5 50,0%
  • D

    Ääniä: 5 50,0%
  • E

    Ääniä: 1 10,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    10
Äh, en osaa arvioida, mikä nyt kenenkin mielestä on seksikästä. Itselläni tykkään kohtuullisen pienistä rinnoista, muiden tissejä harvemmin tulee arvioitua. Semmoiset yliluonnolliset pallot tosin aiheuttavat pelkoa, kun näyttävät siltä, että voisivat puhjeta hetkenä minä hyvänsä.
 
Pessimisti
Ei ole koolla väliä. Esim. Kiinteät rinnat on oikeastaan aina seksikkäät vaikka oliskin pienet. Riippuu myös naisen kropasta, ryhdistä jne. miltä ne näyttää. Kokonaisuus ratkaisee.
 
Ei ole koolla väliä. Esim. Kiinteät rinnat on oikeastaan aina seksikkäät vaikka oliskin pienet. Riippuu myös naisen kropasta, ryhdistä jne. miltä ne näyttää. Kokonaisuus ratkaisee.
Tääkin on muuten ihan totta.
Se näyttää aina hassulle, jos tosi pienellä ja hintelällä naisella on ihan valtavat melonit tai se, että sellasella pitkällä ja isorintakehäsellä naisella on tosi pienet rinnat.
 
ei noista hämäristä kirjain/numeroyhdistelmistä mitään ymmärrä. kokoja on kolmea, isoja, pieniä ja keskikokosia.
mittarina voi käyttää käsiänsä. isot ei mahdu käsiin jne.
 
Aikalailla kaiken kokoiset, jos ne ei ihan järkyttävät lollot ole. Omaan makuunkin vaikuttaa enemmän rintojen muoto ja nännien malli. Mutta tykkään lähes laudoista naisista lähtien ihan pyöreärintaisiin D-kuppeihin. Vastasin tohon B, kun pieni ja siro on mun makuun :)

Toivottavasti ette pidä mua minään pervona, kun analysoin näin tarkkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Toki sillä on väliä, eli en haluaisi liian isoja rintoja, jotka olisivat epäkäytännölliset ja hankalat.
Keskikokoiset, pienet ja hieman isohkot siis mukavimmat.

Itselläni tykkään esteettisesti näistä omista keskikokoisista, jotka eivät häiritse elämää ja saa hyvin kuitenkin litistettyä, etteivät pilaa asuja liialla pullottamisella (oma vaatemakuni siis sellainen, mihin rintavuus ei sovi).
 
vierailija
Toki sillä on väliä, eli en haluaisi liian isoja rintoja, jotka olisivat epäkäytännölliset ja hankalat.
Keskikokoiset, pienet ja hieman isohkot siis mukavimmat.

Itselläni tykkään esteettisesti näistä omista keskikokoisista, jotka eivät häiritse elämää ja saa hyvin kuitenkin litistettyä, etteivät pilaa asuja liialla pullottamisella (oma vaatemakuni siis sellainen, mihin rintavuus ei sovi).
Ei tässä ollut tarkoitus analysoida omia lolloja.
 
Koolla on helvetisti väliä, kun on kyse omista rinnoista.

Siinäkään tapauksessa en huolisi isoja, voisin vaihtaa nää b-c-kupit a-b eiksi oitis. Sit ne ois musta seksikkäämmätkin. Nappiin menisi.
 
Valitsin vaihtoehdot A, B ja C, koska tämä oli monivalintakysymys. Niistä isommat rinnat eivät oikein koskaan esiinny edukseen.
 
Yleisesti ottaen pienehköt ja kiinteät ovat kiinnostavimmat, mutta poikkeuksiakin löytyy, esim. tämän neidin aikuisviihdesuoritukset ovat kiinnostavia koska hänen rintansa (ei silikonia) ja muu vartalo/kasvot ovat niin eripariset.

 
vierailija ap
Oon yllättynyt että näin monet tykkää enempi pienemmistä rinnoista :). Olen aina luullut että miehet tykkää enemmän isommista (vähintäänkin C koosta ).
Itselläni on B ja olen kohtuullisen tyytyväinen
 

Yhteistyössä