Ristiselkäkipu?

Olen potenut yli kaksi viikkoa epämääräistä ristiselkäkipua oikeavoittoisesti. Kävin alussa lääkärissä kun kipu oli niin kova, etten ilman kovia särkylääkkeitä selvinnyt. Silloin oli vissiin ovulaatio menossa eikä lääkäri suostunut enempiä tutkimaan jne. Sanoi, että ultrataan kun kuukautiset ovat tulleet. Nyt sitten odottelen kuukautisia. Ei ala kuulua. En voi olla raskaanakaan. Kipuillut olen enempi ja vähempi tuon välin, nyt aika ärsyttäviä, aaltoilevia, jomottavia, pistäviä kipua on. Ristiselkään ottaa kovasti ja oikeavoittoisesti. Oikealta jotenkin tuntuu täydeltä alavatsa. Lääkäri ei kyllä tuntenut mitään kun tutki. Odottelen siis niitä kuukautisia että voin mennä uudestaan... tämä on kyllä jo aika rankkaa. Lapset taitaa hieman kärsiä kiukkuisesta äidistä kun olo on niin huono koko ajan. Mistähän voisi olla kyse?
Onko mulla tavallista rankemmat ovulaatio - kuukautiskivut??? (Ei ole ennen olleet.) Lieneekö sitten tullut joku kysta munasarjaan joka sieltä säteilee ja oireilee? (On ollut joskus aiemmin.) Vai oireileeko mulla endometrioosi tai adenomyoosi tms.? (On epäilty adenomyoosia.) Vai onko mulla vaan joku henkinen kipu.... (olen elänyt kovassa stressissä pitkän pätkän)..... tässä yön tunteina tällaisia mietin, epätietoisuudessa olen ja elän kun en saa vastauksia mistään. Särkylääkkeitä kyllä on tullut syötyä (eivät nekään enää auta kunnolla). :attn:
 
Hei!
Mulla on myös ollut ongelmia viikon verran alavatsan&selän kanssa. Epäilin itse pissitulehdusta. Kävin antamassa näytteen - oli puhdas, en myöskään ollut raskaana. (jätin pillerit pois pari vkoa sitten). Lähettivät mut verikokeisiin ja jonkin näytteen ottivat myös alapäästä. Maanantaina pitäisi selvitä, kun saan tulokset ja on lääkärillekin aika. Kaikki pahimmat mahdolliset vaihtoehdot pyörii mielessä..inhottavaa.
Siis mun kivut ja vihlonnat on alavatsan kummallakin puolella...voisi ehkä sanoa että munasarjojen kohdalla. Pissiminenkin on välillä hankalaa. Ja sitten tuo selkäsärky just ristiselässä ihan niinkuin sulla.
Enpähän nyt oikein tämän enempiä voi auttaa, mutta toivottavasti pääset pian lääkäriin -ja niin että tekevätkin jotain.
 

Yhteistyössä