Romaninaisten (yleiset) pulisongit, ei taivas!!!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko muut huomanneet, että romaninaisilla on todella yleistä omistaa maskuliiniset pulisongit???

Taannoin yhdessä tilaisuudessa huomasin muutaman (viimeisen päälle muuten naiselliseksi pynttäytyneen) romaninaisten omistavan aikamoiset pulisongit.

Toinen oli vielä kihartanut (jotka ovat edelleen maskuliinisuuden merkki) PULISONGEISTA pienet minikokoiset naiselliset korkkiruuvikiharat!!!!!!!

Se oli näky, joka jätti sanattomaksi!!!

Linkeissä on samantapaisia kuvia, katsokaa ne läpi - tuo pulisonki muoti on yleistä romaninaisilla!!!



 
vierailija
Siis tuolla natasalla on esim aivan kamalat pulisongit. Mikseivät ne leikkaa/siisti niitä pois? Hiukset laitetaan muuten niin näteiksi ja selvästi käytetään aikaa ja vaivaa niiden laittoon.😨
 
vierailija
Mitä se teitä nyppii? Jokainen saa näyttää siltä kuin itse haluaa ja mikä itse kokee kauniiksi. Toisten ulkonäön arvosteleminen on aina ikävää ja lapsellista.
 
vierailija
Mitä se teitä nyppii? Jokainen saa näyttää siltä kuin itse haluaa ja mikä itse kokee kauniiksi. Toisten ulkonäön arvosteleminen on aina ikävää ja lapsellista.
Pulisongit ovat miesten juttu (Poskiparta) eivätkä ne kuulu naisille. Ja on naurettavaa, että romaninaiset vielä kihartavat omat pulisonkinsa.

Eikai ne oikeasti kuvittele, että se näyttää hyvältä? Jos kantaväestöön kuuluvilla naisilla on pulisongit alkua, ne leikataan saksilla pois/ajellaan. Missään nimessä niitä ei korosteta.
 
vierailija
Ap on väärässä. Pulisongit on tuntumaltaan karkeita partakarvoja, nuo kiharat on ihan tavallista hiusta.
On tavallista, että paksuhiuksisilla on enemmän hiusrajan ylittävää lyhyttä hiusta, ja tummahiuksisilla se näkyy vielä selvemmin.
Kiva että ovat kihartaneet ne nätisti.

Ja ap, tarviiko kaikesta tehdä ongelmaa? Nuo on kivoja kiharoita. Jos niitä alkaisi poistamaan pinseteillä tai höylällä, niin siitä vasta iso vaiva ja jatkuva huolenaihe olisikin.
 

Yhteistyössä