rukoilijasirkka??

  • Viestiketjun aloittaja hanna
  • Ensimmäinen viesti
:::::::::::::::
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei mulla oo siihen koulutusta. Meillä on oma yritys. Eikä siinä oo paljon nauramista, sä oot luultavasti töissäs (mikäli käyt) jonkun alainen, mä taas en ole alainen kellekään.
Miten sä jaksat sitä puunaamista, päivästä toiseen?

 
hanna
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Olen siivooja mutta en menisi biisikärpäseen kirveelläkään. Hyyh. :)
okei..siellä vaan oli joku nainen kisaamassa ja se näytti sinulta, joten ajattelin kysyä. =) kiitos kuitenkin, että vastasit. :flower:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ::::::::::::::::
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei mulla oo siihen koulutusta. Meillä on oma yritys. Eikä siinä oo paljon nauramista, sä oot luultavasti töissäs (mikäli käyt) jonkun alainen, mä taas en ole alainen kellekään.
Miten sä jaksat sitä puunaamista, päivästä toiseen?
En mä käy töissä joka päivä. Ja teen kevyitä hommia, pöydän pyyhkimisiä ja vessan pesuja. Hymyilen ihmisille.
 
::::::::::::::::::::
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
En tajua, ei ole minun mielestä mikään väheksyttävä ammatti!

Kuinkahan valittaisit kaupoissa, uimahalleissa ym jos ei näitä "ammatiltaan siivoojia" olisi olemassa :whistle: ?
En mä sitä, toki siivoojiakin tarvitaan ja arvostan heidän työpanostaan tässä yhteiskunnassa, en vain ymmärrä miten kukaan niin järkevän oloinen nainen kuin Sirkka jaksaa tehdä päivästä toiseen niin "vaatimatonta" työtä, kun aivokapasitetti varmaan riittäisi muuhunkin.

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja :::::::::::::::::::::
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
En tajua, ei ole minun mielestä mikään väheksyttävä ammatti!

Kuinkahan valittaisit kaupoissa, uimahalleissa ym jos ei näitä "ammatiltaan siivoojia" olisi olemassa :whistle: ?
En mä sitä, toki siivoojiakin tarvitaan ja arvostan heidän työpanostaan tässä yhteiskunnassa, en vain ymmärrä miten kukaan niin järkevän oloinen nainen kuin Sirkka jaksaa tehdä päivästä toiseen niin "vaatimatonta" työtä, kun aivokapasitetti varmaan riittäisi muuhunkin.
En ole yhtään kunnianhimoinen. Näin mulle jää vapaa-aikaa että voi tehdä mitä haluaa.
 
Noora
Mun äiti on siivooja eikä ole tullut mieleen halveksia häntä sen(kään) takia. Ennenminkin olen ylpeä, kun ahkera äitini on noin TÄRKEÄSSÄ työssä! Ikävää että siivoojat eivät saa typeriltä ihmisiltä arvostusta ja palkkakin on huono vaikka heidän työnsä on erittäin tarpeellista.
 
::::::
Alkuperäinen kirjoittaja Noora:
Mun äiti on siivooja eikä ole tullut mieleen halveksia häntä sen(kään) takia. Ennenminkin olen ylpeä, kun ahkera äitini on noin TÄRKEÄSSÄ työssä! Ikävää että siivoojat eivät saa typeriltä ihmisiltä arvostusta ja palkkakin on huono vaikka heidän työnsä on erittäin tarpeellista.
Miksi siivoojalla PITÄISI olla iso palkka, kysyn vaan? Jos ei yhtään kiinnosta opiskella eikä itseään pätevöittää, niin sitten saapi mun puolestani tyytyä hieman pienempään palkkaankin. Ihme kommunisteja tälläkin palstalla.

 
::::::::
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
En ole yhtään kunnianhimoinen. Näin mulle jää vapaa-aikaa että voi tehdä mitä haluaa.
Ok, no sitten. Mutta eikö sua koskaan harmita että sulle "lahjana" annettu kapasiteeti menee hukkaan, et hyödynnä täysin sitä mitä sulle Luoja on suonut? Ja ihan hyvällä tätä kysyn.

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja :::::::::
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
En ole yhtään kunnianhimoinen. Näin mulle jää vapaa-aikaa että voi tehdä mitä haluaa.
Ok, no sitten. Mutta eikö sua koskaan harmita että sulle "lahjana" annettu kapasiteeti menee hukkaan, et hyödynnä täysin sitä mitä sulle Luoja on suonut? Ja ihan hyvällä tätä kysyn.
Hyödynnän lahjojani kyllä. Omasi ilokseni. Mun lahjat ei ole mitään säteilevää älyä, mutta osaan tehdä käsilläni kaikenlaista. Ja soitan djembeä omaksi huvikseni.

Tarkoituksena on joskus voida palkata työntekijöitä, jolloin työtä jää vähemmän meille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :::::::
Alkuperäinen kirjoittaja Noora:
Mun äiti on siivooja eikä ole tullut mieleen halveksia häntä sen(kään) takia. Ennenminkin olen ylpeä, kun ahkera äitini on noin TÄRKEÄSSÄ työssä! Ikävää että siivoojat eivät saa typeriltä ihmisiltä arvostusta ja palkkakin on huono vaikka heidän työnsä on erittäin tarpeellista.
Miksi siivoojalla PITÄISI olla iso palkka, kysyn vaan? Jos ei yhtään kiinnosta opiskella eikä itseään pätevöittää, niin sitten saapi mun puolestani tyytyä hieman pienempään palkkaankin. Ihme kommunisteja tälläkin palstalla.
mun mielestä palkka pitäs maksaa työn kuvan mukaan, ei sen mukaan kuinka kauan oot persettäs koulun penkilla kuluttanu B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja :::::::
Alkuperäinen kirjoittaja Noora:
Mun äiti on siivooja eikä ole tullut mieleen halveksia häntä sen(kään) takia. Ennenminkin olen ylpeä, kun ahkera äitini on noin TÄRKEÄSSÄ työssä! Ikävää että siivoojat eivät saa typeriltä ihmisiltä arvostusta ja palkkakin on huono vaikka heidän työnsä on erittäin tarpeellista.
Miksi siivoojalla PITÄISI olla iso palkka, kysyn vaan? Jos ei yhtään kiinnosta opiskella eikä itseään pätevöittää, niin sitten saapi mun puolestani tyytyä hieman pienempään palkkaankin. Ihme kommunisteja tälläkin palstalla.
mun mielestä palkka pitäs maksaa työn kuvan mukaan, ei sen mukaan kuinka kauan oot persettäs koulun penkilla kuluttanu B)
Juurikin näin :flower:
 
Tää menee toisaalta ohi aiheen, toisaalta ei, mutta se TANE biisikärpäses eilen on meidän paikallisbaari HIRVEN portsari/laulattaja! :wave: Ja oikeesti se laulaa tosi hyvin, huomasin kyllä kuinka sitä jännitti kun ääni värisi.. Niin ja ne biisit se kyl osais, mutta meni sanat sekaisin! :headwall: :snotty: 'farkkuni vyötäröltä pillit ja lahkeesta leveät' :whistle:
 
:::::
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
mun mielestä palkka pitäs maksaa työn kuvan mukaan, ei sen mukaan kuinka kauan oot persettäs koulun penkilla kuluttanu B)
No samantien voisit sitten unohtaa suomalaisen hyvän koulutuksen ja yleisen sivistystason; eihän se kannattaisi, kun ei ketään enää kiinnostaisi opiskella, kun "aivottomalla" duunillakin pärjää. Joo, kaikille pöntönhinkkaajille vaan sama tai jopa parempi palkka kuin tietokoneen ääressä "laiskotteleville" dippainsseille, niin pian ollaan yhteiskunnassa mallia Venäjä.

 
Siistijän työ on erittäin tärkeää työtä yhteiskunnassa! Enpä usko, että ilmankaan pärjäisitte! |O Itse olen siistijänä ollut jo monta vuotta. Tosin en kokopäiväisesti, vaan kotihoidontuen lisäbisneksenä... :whistle: Niin ja opiskelijana. Se on muuten myös erittäin fyysisesti rankkaa työtä ja silti arvostus nolla. Minä olen ammatiltani puheterapeutti, mutta teen siivoustyötä nyt kotona ollessani. Mikäs siinä nyt sitten on niin väärin? Omaan maisterin paperit ja siivoan. B)
 
::::::::::
Alkuperäinen kirjoittaja chocolate:
Mikäs siinä nyt sitten on niin väärin? Omaan maisterin paperit ja siivoan. B)
Ei mikään, jos itse olet työhösi (ja palkkaasi) tyytyväinen, mutta tekisitkö kuitenkin mieluummin niitä puheterapeutin työtä? Jos et, niin onpa siinä sussa mennyt kallis koulutus hukkaan... Itse teen mielelläni sitä työtä johon olen kouluttautunutkin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ::::::
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
mun mielestä palkka pitäs maksaa työn kuvan mukaan, ei sen mukaan kuinka kauan oot persettäs koulun penkilla kuluttanu B)
No samantien voisit sitten unohtaa suomalaisen hyvän koulutuksen ja yleisen sivistystason; eihän se kannattaisi, kun ei ketään enää kiinnostaisi opiskella, kun "aivottomalla" duunillakin pärjää. Joo, kaikille pöntönhinkkaajille vaan sama tai jopa parempi palkka kuin tietokoneen ääressä "laiskotteleville" dippainsseille, niin pian ollaan yhteiskunnassa mallia Venäjä.
aina ei oikeesti ees tarvii opiskella vuosikausia tienatakseen hyvin B)
 

Yhteistyössä