Rukous jumalalta/avun pyyntö enkeliltä?

  • Viestiketjun aloittaja aaa
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Rukoilen jokapäivä. Esim. rukoilin kovasti äitini kanssa että saataisiin nuo heinät myytyä, kun niistä pitäisi jo päästä eroon. Tänään yksi mies kävikin katsomassa niitä heiniä ja lupas ostaa kaiiki ladot tyhjäksi. Tämä vaan yksi esimerkki kun olen saanut rukoukseen vastaukseksi kyllä. Useinhan se vastaus on että myöhemmin tai ei.
 
Olen rukoillut sairasta poikaani
viime vuonna muttei auttanut sillä kuoli....
Mutta ehkä sillä oli tarkoitus ja hän pääsi lopulta Paratiisiin!

Nyt rukoilen että tapaamme/olemme taas yhdessä sitten joskus kun minun aikanikin tulee...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Olen rukoillut sairasta poikaani :
viime vuonna muttei auttanut sillä kuoli....
Mutta ehkä sillä oli tarkoitus ja hän pääsi lopulta Paratiisiin!

Nyt rukoilen että tapaamme/olemme taas yhdessä sitten joskus kun minun aikanikin tulee...
Niin, joskus se vastaus on ei. Varmasti poikasi pääsi taivaaseen ja saatte vielä olla taas yhdessä. Minäkin rukoilen teidän puolesta tänään. *halaus sinne*
 
"Minttu"
Moniin moniin asioihin. Ihan sillä tavalla ei vastaukset ole tulleet, kuin postimyynnin paketti, mutta jossain kohtaa kyllä. Sen huomaa sitten, kun monet hajallaan olleet palapelit on kuin "itsekseen" kasautuneet. Juuri ne palapelit, joihin on rukoillut apua ja voimaa ja ratkaisua. Myös omiin asenteisiin ja käyttäytymiseen ihmisenä olen pyytänyt apua. Sen tuntee sydämessään, kun siihen vastataan. Huomaa, että on kasvanut ihmisenä, saanut jostain työkaluja olla parempi.

Koko mun elämäntilanteeni tällä hetkellä on sellainen, että moni ihmetelly, miten ne oikeesti ne palaset voikin mennä noin luontevasti ja hyvin. "Mitä sä olet tehny, että pääsit tohon onneen"?. Niinpä. Kyllä mä olen saanut jotain jostain. Olen mä kyllä sinnikkäästi pyytänytkin ja lapsesta asti ristinyt käteni. Muo on jo silloin koeteltu ja monta koulua olen käyny.

Nämä asiat pidän omana tietonani. Täällä uskallan teille kertoa. ;)
 
vierailija
:asiassa rukous on täsmällisempi ilmi, yhteys Jumala, nimisanat, Herra: "keskustelu Mooseksen tapaan, mitä muutakaan nyt 12052016 ja 08052016 ja 15052016" miten kaiken soisinkaan olevan toisin ................................... .............................. .......................... ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Kiitosaihein?
 
Olen pyytänyt enkeleiltä apua ja sitä myös saanut. Monessa asiassa, joita en viitsi palstalla ainakaan vielä avata tarkemmin. Mutta toimii.

Nyt olen tutustunut myös vetovoiman lakiin ja ruvennut miettimään asioita uudestaan, että ehkä omalla mielellä on kuitenkin se suurin voima.

Uskon silti myös enkeleihin ja jonkinlaiseen Jumalaan / jumaluuteen. Mulla on oma enkeli / henkiopas, jonka kanssa "keskustelen" päivittäin.
 

Yhteistyössä