Rumin muotivillitys pitkään aikaan on...

  • Viestiketjun aloittaja wihviu
  • Ensimmäinen viesti
wihviu
Crocsit ja varsinkin jos ne on miesten jalassa... pakko kääntää katse pois. Kammottavan näköiset! Miten joku nainen saati mies laittaa sellaiset jalkaansa?
Lapsilla ne on ok, mutta katukuvassa aikusilla typerän näköiset!
 
Melkein silmäni pudotin, kun likan konfirmaatiossa oli kirkossa yhdellä perheellä, kaikilla crocsit jalassa juhlavaatteiden kans |O siis puku ja mustat sellaiset,,ei voi käsittää, eikä moni muukaan. On meilläkin yhdet mokomat kotona, myönnettäköön. Ne jalassa käydään kasvimaalla, viedään roskapussia ja siivotaan koiratarhasta paskat. Mut kauppaan, ei tulis mieleenkään. Ostinkin ne halvat kopot, jotka muuten haisee ihan kamalalle, nimikkeellä puutarhajalkineet. Mitähän seuraavaks, näppylähanskamuoti :LOL:
 
vieras
Näin lauantaina helsingissä miehen jolla oli mustat suorat housut ja jalassa tietysti crocsit, en ymmärrä ollenkaan. Menee pihalla, lapsilla ym. mutta ei ne kaiken kanssa sovi yhteen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
mä näin tosi komeen miehen joka pukeutunut ruskeeseen huppariin, capreihin ja harmaat tyylikkäät crocsit... :p

:LOL:
Tummaan pukuun ja kravattiin pukeutuneita Crocs-miehiä katukuvaan odotellessa...



Rannalla ja veneessä voisin pitää, mutta eipä ole vielä tullut hankittua...

 
Täysin samaa mieltä alottajan kanssa. Itse en moisia muovikapistuksia jalkaani laittaisi kuin korkeintaan kotipihassa. Meidän perheessä kukaan ei sellasia omista. Ja jos on minusta kiinni, niin ei tule kukaan omistamaankaan.
 
ghii
Rumat ne ovat kyllä mutta meidän 1v4kk:kin saa ne itse jalkaan ja se on varmaan tärkeää tuollaiselle pikkutapille.

Mutta rumia kenkiä on katukuvassa nykyään niin paljon, ettei jaksa enää edes yökätä joka turkoosien/hopeisten tms. ballerinojen kohdalla niin että hyvin sopivat joukkoon, aikuisillakin.
 
ap
Unohdin lisätä, että puutarhaan, omalle pihalle ja mökille ne menee mutta on ne vaan niin hölmön näköiset että ei ihmisten ilmoille please...

No, oman pienen tyttöni jalassa ne on supersuloiset.
 
huhhuh
pakko kyllä lisätä tähän rumin muotivillitys, myös legginksit juhlamekon kanssa. Esimerkiksi televisiossa muutamilla naislaulajilla on ollut hieno puol pitkä juhlamekko ja sen alla legginksit. puuttui enää ne crocsit :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
miehillä vaaleanpunainen paita ja sitten toinen hirveä muoti juttu on no leveälahkeiset housut, liekö nyt muodissa
Tänään tuli juuri vastaan mies jolla vaaleanpunainen paita ja pinkit crocsit....
 
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
pakko kyllä lisätä tähän rumin muotivillitys, myös legginksit juhlamekon kanssa. Esimerkiksi televisiossa muutamilla naislaulajilla on ollut hieno puol pitkä juhlamekko ja sen alla legginksit. puuttui enää ne crocsit :D
Noita näkyy jokatoisella täällä.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
pakko kyllä lisätä tähän rumin muotivillitys, myös legginksit juhlamekon kanssa. Esimerkiksi televisiossa muutamilla naislaulajilla on ollut hieno puol pitkä juhlamekko ja sen alla legginksit. puuttui enää ne crocsit :D
Samaa olen miettinyt...
 

Yhteistyössä