Ruokahaaste vko 42. (ÄÄNESTYS!!!)

Ruokahaaste vk42, ÄÄNESTYS!!!

  • Scarlett O Harava

    Ääniä: 8 42,1%
  • Professional Griefer

    Ääniä: 7 36,8%
  • Rätti Väsynyt

    Ääniä: 5 26,3%
  • Lady Gardenea

    Ääniä: 2 10,5%

  • Äänestäjiä yhteensä
    19
Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="vieras";29120690]Aika säälittävää, jopa sinulta[/QUOTE]

Miten niin?!?!?!!? Modet voi tarkistaa niin tuos oli parin viestin verran joku esittäny mua. Millä helvetillä mä edes olisi kirjoottanu noita viestejä ku en ollu tuohon aikaan kotonakaa. :headwall:
 
kaaliruokaa?
Niin te vissiin luulette ravintolaski saavanne vain tilaamanne pihvin lautaselle? Mä en oo möhlänny yhtää mitään. Jatkakaa toki tätä säälittävää paskaa taas. Jos kysees olis joku muu ku mä niin ei olisi tullu tuollaasta määkimistä. On se kumma ku nikin perusteella pitää ruveta ruokiaki haukkumaan.
Mä en kyllä tiedä nikeistä mitään. Katsoin nuo annokset ja ihmettelin miksi perunaruoka voitti kaaliruokakisassa. Mulle ihan sama kuka tuon teki.

Annos näyttää hyvältä, mutta ei se ole kaaliruokaa. Jos tilaisin tuon ravintolasta niin sen nimi olis perunamuussi lihahöystöllä.
 
"vieras"
Eihän säännöissä lue, että ainesosan pitäisi olla pääruoka. Eli vaikka kaali olisi ollut lisuke, mitä se ei ollut, olisi se hyväksytty. Tähän olisi voinut osallistua vaikka kaalisalaatilla, joka olisi lisuke ja pääruoka lihapullat ja pottumuusi.
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
kaaliruokaa?
[QUOTE="vieras";29120729]Eihän säännöissä lue, että ainesosan pitäisi olla pääruoka. Eli vaikka kaali olisi ollut lisuke, mitä se ei ollut, olisi se hyväksytty. Tähän olisi voinut osallistua vaikka kaalisalaatilla, joka olisi lisuke ja pääruoka lihapullat ja pottumuusi.[/QUOTE]

Lisuke tuo "kaaliruoka" tuossa oli, ja sekin oli liharuoka. Pääruoka oli perunaa. Missähän tuollasen annoksen saisi kun tilaisi vaikka kaalilaatikkoa. Ei siihen muussia laitettaisi.
 
Wieruus
Lisuke tuo "kaaliruoka" tuossa oli, ja sekin oli liharuoka. Pääruoka oli perunaa. Missähän tuollasen annoksen saisi kun tilaisi vaikka kaalilaatikkoa. Ei siihen muussia laitettaisi.
Sulla ei taida olla kaikki ok? Sotket jo ihan urakalla eriruokia, käsitteitä ja annoksia. Kannattaa pukea ulkoiluvaatteet päälle ja lähteä käymään lenkillä. ulkona on mahtava ilma ja keli.
 
"sipsi"
Kyllä jaksaa joku vääntää kaalista nyt oikein urakalla :) Ulkona on tosiaan ihan mahtava keli, josko sitä omaa "kaaliasi" lähtisit sinne toviksi tuulettamaan, voisi tulla sinullekin paljon parempi mieli :)
 
Scarlett harmaana
[quote="sipsi";29121198]kyllä jaksaa joku vääntää kaalista nyt oikein urakalla :) ulkona on tosiaan ihan mahtava keli, josko sitä omaa "kaaliasi" lähtisit sinne toviksi tuulettamaan, voisi tulla sinullekin paljon parempi mieli :)[/quote]

haista vittu vajakki.
 
"vieras"
Ei ole enää edes hauskaa, vaan sairasta tuo lisukekaalipaskanjauhanta. Jos jengi äänesti annoksen voittoon, niin mitä vitun väliä jonkun vajakin lisukelätinällä on? Ei mitään joten lopeta. LOPETA. Ja vastedes jätä nämä ruokahaaste-ketjut avaamatta, ettei iske kiusausta alkaa jankkaamaan tuollaista paskaa. Kiitos.
 
"sipsi"
Kyllä olen ihan samaan huomiota kiinnittänyt. Tietty ruoanlaittaja saa näissä ketjuissa ihan aina ilkeilyä osakseen. Miten joku jaksaa? Jatkuvasti...
 
kaaliruokaa?
[QUOTE="vieras";29121631]Ei ole enää edes hauskaa, vaan sairasta tuo lisukekaalipaskanjauhanta. Jos jengi äänesti annoksen voittoon, niin mitä vitun väliä jonkun vajakin lisukelätinällä on? Ei mitään joten lopeta. LOPETA. Ja vastedes jätä nämä ruokahaaste-ketjut avaamatta, ettei iske kiusausta alkaa jankkaamaan tuollaista paskaa. Kiitos.[/QUOTE]

Taidan jättää tai sitten en. Mulle olikin ihan yllätys, että täällä ei voi kommentoida mitään kun alkaa joku huutaa vittua ja vajakkia, ja väitti olevansa viel kokkikin mutta ei tienny peruna- ja kaalitruoan eroa.
 
"vieras"
Ei helvetti. Miksi tämä nyt joitain niin ahdistaa? Kyseessä on äänestys, jonka voittaja saa ilmoittaa seuraavan viikon haasteeseen aiheen. Ei palkintoja, ei rahaa, korkeintaan vähän mainetta ja kunniaa. Jos joku haluaa fuskata ja laittaa netistä löytämänsä kuvan ja väittää omakseen, niin melko säälittävää, mutta ei silti vakavaa.

Oikeesti nyt.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä