RUOKAHAASTE Vol: 29

  • Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti
"Olen tatuoitu jätkä!"
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";26115861]Teknisiä onkkelmia hiemaan taas vaihteekisi mutta joo =)
Reseptiä tulloo sitten myöhemmin, jos tulloo :p



Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]



Tehdään normaali pitsapohja ja kaulitaan ohueksi, uunipellin kokoiseksi.
Levitetään pohjalle ohuesti tomaattikastiketta ja juustorastetta.
Sen jälkeen ladotaan muut täytteet puolikkaan pohjan päälle.
Itse kaytin kebablihan lisäksi tomaattia, kurkkua, suolakurkkua, salaattia, punasipulia, herkkusieniä, pepperoneja sekä lopuksi bearnaisekastiketta.
Täytteettön puolikas taitetaan päälle ja koko möykky isketään uuniin 225 astetta ja 15 minuuttia.

Suosittelen Hymyhuulellekin, jospa se alkais teidänki perheelle kebabbi maistumaan ;) :p

Olen tatuoitu jätkä!
 
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";26117261]Tehdään normaali pitsapohja ja kaulitaan ohueksi, uunipellin kokoiseksi.
Levitetään pohjalle ohuesti tomaattikastiketta ja juustorastetta.
Sen jälkeen ladotaan muut täytteet puolikkaan pohjan päälle.
Itse kaytin kebablihan lisäksi tomaattia, kurkkua, suolakurkkua, salaattia, punasipulia, herkkusieniä, pepperoneja sekä lopuksi bearnaisekastiketta.
Täytteettön puolikas taitetaan päälle ja koko möykky isketään uuniin 225 astetta ja 15 minuuttia.
[/QUOTE]

Tätä voiski joskus koittaa, mutta ilman herkkusieniä koska mä en tykkää niistä.
 
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";26117261]Tehdään normaali pitsapohja ja kaulitaan ohueksi, uunipellin kokoiseksi.
Levitetään pohjalle ohuesti tomaattikastiketta ja juustorastetta.
Sen jälkeen ladotaan muut täytteet puolikkaan pohjan päälle.
Itse kaytin kebablihan lisäksi tomaattia, kurkkua, suolakurkkua, salaattia, punasipulia, herkkusieniä, pepperoneja sekä lopuksi bearnaisekastiketta.
Täytteettön puolikas taitetaan päälle ja koko möykky isketään uuniin 225 astetta ja 15 minuuttia.

Suosittelen Hymyhuulellekin, jospa se alkais teidänki perheelle kebabbi maistumaan ;) :p

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Teitkö itte kebabin?
 
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";26117261]Tehdään normaali pitsapohja ja kaulitaan ohueksi, uunipellin kokoiseksi.
Levitetään pohjalle ohuesti tomaattikastiketta ja juustorastetta.
Sen jälkeen ladotaan muut täytteet puolikkaan pohjan päälle.
Itse kaytin kebablihan lisäksi tomaattia, kurkkua, suolakurkkua, salaattia, punasipulia, herkkusieniä, pepperoneja sekä lopuksi bearnaisekastiketta.
Täytteettön puolikas taitetaan päälle ja koko möykky isketään uuniin 225 astetta ja 15 minuuttia.

Suosittelen Hymyhuulellekin, jospa se alkais teidänki perheelle kebabbi maistumaan ;) :p

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]
Maukkaan näköinen pötkylä on kyllä. :p
Täytteessä mulla kuitenkin tökkii salaatti ja bearnaise, jota en voi sietää..mutta kyllähän tuota muuten söisi.
 
ticotico harmailee
Mä oon ihan hulluna kebabbiin, mut en vaan nyt jaksais millään ruveta vääntämään minkäänlaista annosta :(. Paska fiilis vie voiton kebabista (ennenkuulumatonta)
 
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";26112507]Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Lapset lähettivät minut "huonoille teille" eli olin eilisen ja yön ulkona enkä tänään kokannut vaan nuoriso hoiti sen homman.
Jää siis välistä - ellei vanhaa kuvaa saa lähettää?

:)
 
Tässä kuva:


Pitaleipien ohje:
5 dl vettä
paketti hiivaa
pari hyppysellistä suolaa
iso loraus oliiviöljyä
paketti (1 kg) Durumvehnäjauhoja
(jos vika ei riitä niin jatka tavallisella vehnäjauholla)

Anna kohota; taikinana, pellillä, uunissa.
Kaikki vaiheet pitkään.

225 astetta ja noin 10 + minsaa.
(jos joku tietää miksi osa leivistä nostaa kunnon taskun ja osa ei, olen kiitollinen vinkistä.)

:)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Sama juttu
Alkuperäinen kirjoittaja just kävin;26107537:
Äänestän tatuoitua jätkää kaikissa ruokahaasteissa ennen kuin olen nähnyt edes hänen ruokatuotoksiaan.
Yleensä persoona voittaa ihan samanlain kuin eskuntavaaleissa, näyttöä ei mistään ole mutta silti sinne menee pätemään. Toisin tatuoidullajätkällä on näyttöä komeista annokisista.
 
"vieras"
Tässä kuva:


Pitaleipien ohje:
5 dl vettä
paketti hiivaa
pari hyppysellistä suolaa
iso loraus oliiviöljyä
paketti (1 kg) Durumvehnäjauhoja
(jos vika ei riitä niin jatka tavallisella vehnäjauholla)

Anna kohota; taikinana, pellillä, uunissa.
Kaikki vaiheet pitkään.

225 astetta ja noin 10 + minsaa.
(jos joku tietää miksi osa leivistä nostaa kunnon taskun ja osa ei, olen kiitollinen vinkistä.)

:)
Paistatko leivat tulisella pannulla? Jos et niin kokeile, pitaisi auttaa jos taikina muutoin on hyva.
 

Yhteistyössä