Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

Tiitu86 tervetuloa mukaan! :) eiköhän se pelkän tuloksen ilmoittaminen riitä mikäli joku tahtoo listaa päivittää :)

On: Vaa'alla käyty ja pari kiloa on tullut pääsiäisen aikana lisää. Plaah kun tuntuu että kaikki työ on viikon takia mennyt hukkaan, vaikka varmaan suurin osa on kuitenkin turvotusta. No nyt taas tiukempi itsekuri ruuan suhteen kun ei tuosta liikunnasta hyötyä ole kun en sitä tällä hetkellä ole ehtinyt harrastamaan. Ainakin ovis tuli todennäköisesti normaaliin aikaan kalorien lisäyksen ansiosta, joten nyt sitten 2 viikkoa taas odotellaan jos jotain tulostakin vaihteeksi tuottais :)
 
Moikka

Aikaa on vierähtänyt taas.

Aloituspaino oli 89,4kg Tämän hetkinen paino 80,3kg

9,1kg lähtenyt siis reilussa 2 kuukaudessa, olen huippu tyytyväinen! Treenit on maistunut todella hyvin, 3krt viikossa salilla: jalat, kädet ja keskikroppa. Lisäksi 2-3krt viikossa vähintään 4km lenkki.
Ruokavalio on pysynyt ruodudsa eikä lipsauksia ole tullut :) Nyt vappukin tulossa ja herkkuja olisi paikat täys, olen löytänyt oman uuden herkku annokseni vesimelonia, kiiwiä ja banaania.
Kuukautiskiertokin on nyt 2 otteeseen ollut 28 päivää joka on ollut aiemmin harvoin tasainen, yleensä se oli 30-37 päivää :) Pian ehkä päästään yrittämään todella vauvan tekoa kun paino on 70 puolella :)

Hyvää vappua kaikille!

Pinja
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
TERVETULOA KAIKKI LAIHDUTTAVAT VAUVAKUUMEILIJAT





A=aikaraja tavoitteen saavuttamiseksi, LP=lähtöpaino, TP=tavoitepaino, NP = nykyinen paino, VT= viikon tulos, S=sakkojen määrä euroina

Nimim.IkäALPTPNPvko 19S
Mariah3335-98,6-79,5tauolla6
tilastoija23-85,9-78,5-4
mimmi9223-68,460,065,2-4
pisamapeikko-1.6.2015100,689,098,5-8
Gillian27-101,285,097,2-4
maaliskuun aurinko-31.3.201581,470,075,2-0
fairytonia2331.10.2015120,075,097,2-0
~SeaWind~--143,6-129,1-0
Jembbba22-91,480,088,4-0
Empulinen--61,9<60 kg61,9-0
PinskuPinsku22-89,463,087,1-0
[TR]


:heart::heart::heart: Plussanneet: :heart::heart::heart:
12/2014: Iltatähti2015, Minttumaari*
1/2015: Empulinen (km 2/15)
3/2015: Decca


Punnitus joka maanantai. Jos paino pysyy samassa 3 punnituskertaa tai nousee edellisestä kerrasta, niin tulee 2 euron sakkomaksu, jonka jokainen itse maksaa tietyin väliajoin Uusi lasten sairaala 2017 -hankkeen lahjoitustilille (Uusi Lastensairaala 2017). Mukaan laihduttamaan voi liittyä pitkin matkaa. Päivityspyynnöt punaisella.
 
Täällähän on hiljaista. Itse nyt muutaman kuukauden tauon jälkeen onnistuin pitämään painon samassa, paitsi nyt vapun jälkeen jostain yhtäkkiä ilmestyi 3kg. Siitä säikähtäneenä ruotuun palattava ja jos nyt sitten vielä sen 5kg tiputtaisi maltillisesti :)
 
Heippa ruotuilijat! Itse täällä aikanani yritin vimmatusti laihduttaa. Se ei lapsettomuushoitojen takia oikein onnistunut, kun lääkkeet yms. toivat aina lisäkiloja. Viime tammikuussa loppui hoidot tuloksettomina.

Sen jälkeen aloitin vähähiilarisen ruokavalion (toki herkkupäiviä eli synttäreitä yms. oli melkein kerran viikossa, mutta ruotuun aina palattiin) ja sain tiputettua 77kg --> 73kg parin kuukauden aikana (BMI oli silti vielä 25,9). Viime kuussa sain kauan kaipaamani plussan :love:. Voihan se olla, että nuo neljä kiloa olivat se ratkaiseva tekijä. Eli joskus se pienikin pudotus lähtöpainosta voi olla tärkeää. TSEMPPIÄ teille kaikille! Viestin tarkoitus on kannustaa pieneenkin muutokseen.
-Äiti74 (7+0)

ps. olin muuten VHH ruokavaliolla myös esikoisen plussan aikaan (68kg). Ehkä se joillekin sopii paremmin.
 
pitäskö munki liittyä tänne :D vuojen vaihteesta asti laihutellu ja -19kg lähteny...paino nyt 73kg...himo ois viedä tää projekti loppuun mut nyt on alkanu kyl kuumeiluki nostaa päätään :O kahen vaiheilla tässä mennään mitä tekis...mies ihan innoissaan ois vielä yhdestä vauvelista :) <3
 

Yhteistyössä