rv 17 ja en tunne vauvan liikkeitä!

  • Viestiketjun aloittaja voih
  • Ensimmäinen viesti
voih
Mulla on kolmas raskaus menossa enkä tunne vielä liikkeitä!
Pitääkähän tässä olla huolissaan? Istulla on edessä, joten se kai vähnetää noit liikkeiden tuntemisia?
Vatsakin on niin pieni :(

Nikaturvotusultrassa kaikki oli hyvin, silloin jokunen viikko sitten.
Jos vauva olisi kuollut kohtuun niin kai tulisi jotainvuotoa tai muuta?

Alkaa iskeä paniikki. Seuraavaan neuvolaankin on vielä pari viikkoa.
 
älä
Turha hötkyillä ja stressata.
Mulla oli molemmissa raskuksissa istukka edessä ja liikkeet tunsin vasta noin rv 18 ->
Aika vähän tuntu liikkeitä koko raskausaikana muutenkaan.
 
maikkukoo
Mulla nyt toinen raskaus (eka -96) ja oon tuntenu liikkeet kunnolla jo rv16, tänään täynnä rv19 ja potkut on tuntunut ulospäinkin jo viikon verran.
Se on todella yksilöllistä, mulla on molemmissa ollut istukka etuseinämässä, eikä ekalla raskaudella ollut tässä vaiheessa vielä tietoakaan liikkeistä.
Eli ihan rauhallisesti vaan, kyllä ne sieltä tulevat aikanaan. Iltaisin vähän ennen nukkumaan menoa, pistä hiukan jotain makeeta hiukopalaa suuhun ja asetu selinmakuulle, silloin saattais olla parhaimmat hetket tuntea jotain :) Tsemppiä odotukseen!!
 
kiija
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kyllä se etinen istukka sitten varmaan vaikuttaa. Tuntuu vaan, että kaikki tuntevat liikkeet niin ajoissa ja alkaa iskeä paniikki...
Äsken sanoit että istukka on edessä ja nyt se onkin etinen. Mulla on täydellinen etinen istukka ja joudun olemaan levossa verenvuotojen takia. Liikkeet tunsin jo viikolla 15
 

Yhteistyössä