rv 7 pahoinvointi

Meneillään tosiaan raskausviikko 7 ja tänään ollut niin paha olo ja väsyttää. Mies onneksi kotona ja sain nukkua päiäunet. Mutta millä ihmeellä mä jaksan huomenna lasten kanssa,kun en meinaa pystyssä pysyä... :ashamed:
 
Mulla alkoi kans pahoinvointi ja tajuton väsymys rv6. Se on aika kamalaa. Olisin halunnut vaan maata sohvalla ja köllötellä/nukkua. Yritä syödä koko ajan jotain mitä pystyt, ja nuku aina kun mies on kotosalla. Voi olla että se väsymys helpottaa parin viikon päästä, ja pahoinvointikin jossain vaiheessa....kai. :whistle:

Itsellä noin rv10 menossa, väsymys on vähentynyt, mutta laiskotus ja pahoinvointi jatkuu.
 
Nea

täällä ollaan 10+3 ja pahoinvointi helpotti jo noin viikko sitten (=oksentelu loppui), mutta väsy jäi.. :(

kyllä se tästä pikkuhiljaa iloksi muuttuu, tsemppiä sinne ja jaksamista!

:hug:
 
koppis
Mulla nyt rv 13 ja nyt vasta pahoinvointi alkaa helpottaa eikä ole enää sitä kaameaa väsymystä koko ajan. Aika rankkaa on ollut töissä. Vähän väliä on pitänyt syödä, muuten heikotus iskee heti. Aamuisin ja iltaisin olen oksentanut n. 6 vk, mutta kyllä se siitä sitten joskus helpottaa.
 
ilveskissanminttu
Hyvä kysymys. Mutta jotenkin sitä on aina jaksanut pakon edessä. Parhaimmillaan oksentelin aamusta iltaan, mutta kyllä sen jaksaa kun tietää et se helpottaa kuitenkin joskus. Koita nukkua päikkärit aina kun on mahdollista =)
 

Yhteistyössä