..~*Rv-pinoa Keskiviikolle*~..

no
RV 35+4 ihan ok olo. lukuunottamatta jaloissa ja käsissä olevaa turvotusta ja joka aamuista puutuneisuutta... ja aina olen nukkunut puoliksi mahallani, tässä ja edellisessäkin raskaudessa...
 
jonttu
8+0 ja vähän pelko persiissä, kun eilen ja tänään ei oo ollu ollenkaan raskausoireita, viimeiset kolme viikkoa oon kärsiny melko voimakkaasta pahoinvoinnista :/ Mikshän se näin yhtäkkiä hävis?
 
Alkuperäinen kirjoittaja jonttu:
8+0 ja vähän pelko persiissä, kun eilen ja tänään ei oo ollu ollenkaan raskausoireita, viimeiset kolme viikkoa oon kärsiny melko voimakkaasta pahoinvoinnista :/ Mikshän se näin yhtäkkiä hävis?
Niin ne hävis mullakin ja tuli kahta kauheampina takasin parin viikon päästä tuli takasin :x
 
Kokolailla tasan 6 pitäisi olla.
Lievää kuvotusta edelleen (kokopäiväistä ) joka tulee pahempana vaan kun ajattelen sitä. :D

Tänään pääsin ULOS! Kaveri kävi hakemassa minut juhlaan. :heart:
 
C
26+1, fyysinen olo ihan jees, jos paljon puuhailee saattaa alaselkää alkaa kolottamaan. Henkisesti on ärsyttävän herkkä olo, itku herkässä ja välillä taas raivostuttaa. Ylihuominen neuvola jo ottaa valmiiks aivoon kun painoa on varmaan tullut liikaa tai liian vähän tai neuvolan täti taas masentaa minut voivottelemalla elämäntilanteelleni. Rakenneultrassa selvisi että poika tulossa ja sikiön aivoissa oli nesterakkulat/kystat, joiden latinalaista nimeä en nyt muista. Näiden takia on kontrolliultra joulukuun lopussa ja toki se jännittää, että onko rakkulat hävinneet ja kaikki ok muutenkin vauvalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sinimarja:
4+4
nenä tukossa, rinnat kippeet, paleltaa, päätä särkee lievästi, vetämätön olo :D
:wave:
Toinenkin äskettäin plussannut! Onnee! :heart:
 
tää vaan
10+1.

ikävästi joulunpyhät sotkevat ultraan pääsyn.. onko teistä np-ultra liian myöhään kun menee 12+6 viikolle? ettei se mahdollinen turvotus ehdi jo hävitä...?
 

Yhteistyössä