S**tanan DNA

ella
meillä taas sonera ei toimi ja aspa ollut aiiiiivan persiistä. Ovat myöntäneet että vika heillä mutta eivät tee mitään,"kun on noi kesälomat". Hyvitystä ei saatu...
vaihdettiin elisaan ja johan toimii!
 
A shadieeyah
EI ikinä elisaa..puoleen vuoteen ei tullut laskuja vaikka kuinka pyydettiin,jatkuvasti tökki ja väittivät että toimi vaikka päivään ei nettiin päässyt ym ym..

soneraan meinattiin mekin vaihtaa
 
dna
Meilläkin dna ja meitä huijattiin kaupantekovaiheessa. Otettiin se mokkula ja siis 24kk sopimus. Myyjä kysyi vain että näkyykö kotonamme puhelimessa 3G tunnus, sanottiin joo, ja hän totesi että sitten täällä on tukiverkko mokkulalle. Otettiin nopeudeksi ensin se hitain. Alettiin sit parin päivän päästä ihmettelemään kun oli niin hidas netti ja soitettiin ja vaihdettiin nopeudeksi 512kbit/s.

Kas kas, netti edelleen hidas. Tehtiin netissä näitä nopeustestejä ja nopeus onkin vain 43kbit/s. Olen soittanut dna:lle, ja sieltä sanottiin ettei meillä ole tukiverkkoa lainkaan! Ja et jos haluan perua sopimuksen niin pitää tehdä se kirjallisesti. Ja että luultavasti se ei onnistu kun tukiverkkoa rakennetaan parhaillaan! Olen lähettänyt kaksi sähköpostia dnalle jossa sanoin etten todellakaan aio maksaa täyttä hintaa ennenkuin netti toimii kuten sen pitäisi, mutta eipä vain kuulu vastausta. Pitäisi soittaa kuluttaja-asiamiehelle...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla Elisa ja toiminut vuosikausia moiteettomasti. Ei se siitä palveluntarjoajasta kai kiinni ole vaan siitä teidän omasta "puhelinyhtiöstä", joka niitä vuokraa.
Täh?

Eli DNAsta? Mitä eroa on 'palveluntarjoajalla' ja 'omalla puhelinyhtiöllä joka niitä vuokraa'?
Mun mielestä jos homma ei toimi ja me maksetaan DNAlle yhteydestä niin niitten pitäisi se vika selvittää? Koneen asetuksiin ei ole kajottu, joten ongelma on muualla kuin meillä. Modeemin jo kiikutin kahteenkin eri liikkeeseen tutkittavaksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja dna:
Meilläkin dna ja meitä huijattiin kaupantekovaiheessa. Otettiin se mokkula ja siis 24kk sopimus. Myyjä kysyi vain että näkyykö kotonamme puhelimessa 3G tunnus, sanottiin joo, ja hän totesi että sitten täällä on tukiverkko mokkulalle. Otettiin nopeudeksi ensin se hitain. Alettiin sit parin päivän päästä ihmettelemään kun oli niin hidas netti ja soitettiin ja vaihdettiin nopeudeksi 512kbit/s.

Kas kas, netti edelleen hidas. Tehtiin netissä näitä nopeustestejä ja nopeus onkin vain 43kbit/s. Olen soittanut dna:lle, ja sieltä sanottiin ettei meillä ole tukiverkkoa lainkaan! Ja et jos haluan perua sopimuksen niin pitää tehdä se kirjallisesti. Ja että luultavasti se ei onnistu kun tukiverkkoa rakennetaan parhaillaan! Olen lähettänyt kaksi sähköpostia dnalle jossa sanoin etten todellakaan aio maksaa täyttä hintaa ennenkuin netti toimii kuten sen pitäisi, mutta eipä vain kuulu vastausta. Pitäisi soittaa kuluttaja-asiamiehelle...
No eikös tuo nyt ole selkeää etä vain purat sen sopimuksen kirjallisesti ohjeiden mukaan?
 
Glow
Mokkulan kans riippunee pitkälti alueesta missä sitä käyttää. Meillä on tosi hyvä kuuluvuus puhelimessa kotona (3G) ja otin mokkulan, joka toimii todella hyvin.
Onhan toi inhottavaa tehdä 24kk sopimus, jos ei homma sitten pelitäkään :/

 

Yhteistyössä