S- vai K-ryhmä?

  • Viestiketjun aloittaja 1000 p vuodessa...
  • Ensimmäinen viesti
mie
Asun Vantaalla ja suosin S-ryhmää pääsääntöisesti. Syy on bonuksissa. Nykyään tulee ostettua herkkuja K-ryhmästä koska niiden tuoretiski ja erikoisherkku valikoima on ihan eri maailmasta verratuuna S-marketteihin ja Prismaan (valitettavasti!).

Eräässä kuussa ostettiin K-ryhmästä 1700 eurolla ja saatiin se 5 euron etuseteli, S-ryhmän ostokset oli 1500 euroa ja saatiin n. 70 euroa.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Asun Vantaalla ja suosin S-ryhmää pääsääntöisesti. Syy on bonuksissa. Nykyään tulee ostettua herkkuja K-ryhmästä koska niiden tuoretiski ja erikoisherkku valikoima on ihan eri maailmasta verratuuna S-marketteihin ja Prismaan (valitettavasti!).

Eräässä kuussa ostettiin K-ryhmästä 1700 eurolla ja saatiin se 5 euron etuseteli, S-ryhmän ostokset oli 1500 euroa ja saatiin n. 70 euroa.
Lisään vielä sen että niissä kaupoissa joissa asioin, on S-ryhmällä edullisemmat hinnat
 
Laulava Lomittaja
En kamlasti ole vertaillu hyötysuhteita..Itse joudun käymään vain S-ryhmän kaupassa-koska täällä ei ole muuta. Käppänä käpykylä.... K-ryhmillä on parempia tarjouksia joskus,mutta minkäs teet....
 
City
K-ryhmällä täällä niin paljon paremmat tarjoukset että tulee halvemmaksi, valikoima lisäksi huomattavasti parempi. Prismassa käyn jos menen siihen kauppakeskukseen muutenkin missä se on. Lisäksi S-ryhmässä kassanhoitajat ovat huonompia, töykeämpiä ja hitaampia. Surkein kassatilanne on tosin Euromarketissa mutta sitähän ei kysytty. Lisäksi S-pankista olen saanut niin uskomattoman kuvottavan huonoa palvelua etten milloinkaan missään ole saanut. Senkään vuoksi en mielelläni asioi niissä kaupoissa.
 
S edullisempi ja paremmat bonukset. Cittarista ostetaan tarjouksessa olevia ruokia, koska tarjoukset on paljon parempia, mut jos mm. valion appelsiini mehu maksaa 1e vähemmän/litra Prismassa niin sinne ruoka ostoksille!
 
City
Se mikä mua kans ärsyttää S-ryhmässä on että bonarit nollaantuu joka kuussa. K-kaupoissa ei ole niin väliä kun ylimääräiset pisteet jää säilöön vaikka jäisikin juuri rajan alle.
 

Yhteistyössä