Saa kysyä, avoimessa suhteessa oleva polyamoristi vastaa :)

Olen kai hullu ja masokisti kun näin suostun vapaaehtoisesti lynkattavaksi, mutta avataan se sateenvarjo jo valmiiksi :D
Vastaan jos joku keksii kysyttävää. Kännykällä tosin palstailen niin saattaa olla hidasta touhua :)
 
miten olet päätynyt tuollaiseen tilanteeseen?
Olen aina ollut hieman omituinen mitä tulee seurusteluun. Luin joskus jostain että rikkinäisen lapsuuden eläneet (varsinkin tytöt) ovat juuri niitä joista tulee polyamoristeja ja bi-seksuaaleja (ai niin olisiko tuokin pitänyt mainita aloituksessa :D ).
Kaipa yritän näin jollain tavalla korjata tms sitä että olen isätön.
 
[QUOTE="utelias";27783965]Saattekko paljon paheksuntaa? Miten kaikkien vanhemmat ja sukulaiset on suhtautuneet?[/QUOTE]

No tilanne on sinällään jännä, että kenenkään vanhemmat eikä sukulaiset tiedä tästä. Ainoastaan tämän tärkeimmän miehen vanhemmat tietävät edes olemassa olostani ja siitä että seurustelen heidän poikansa kanssa. Muuten asiat ovat mun ja muiden "säätöjeni" välisiä.
 
Olen aina ollut hieman omituinen mitä tulee seurusteluun. Luin joskus jostain että rikkinäisen lapsuuden eläneet (varsinkin tytöt) ovat juuri niitä joista tulee polyamoristeja ja bi-seksuaaleja (ai niin olisiko tuokin pitänyt mainita aloituksessa :D ).
Kaipa yritän näin jollain tavalla korjata tms sitä että olen isätön.
Minä olen ydinperheen kasvatti, lapsuus ehjä ja onnellinen ja olen bi ja voisin toisissa oloissa olla polyamoristikin. Eli en usko että tausta selittää kaikkea.
Ehkä sinulla vain poikkeuksellisen suuri kyky rakastaa? Mahtuu elämään siis useampia kuin vain yksi puoliso...

:)
 
"vieras"
Minä olen ydinperheen kasvatti, lapsuus ehjä ja onnellinen ja olen bi ja voisin toisissa oloissa olla polyamoristikin. Eli en usko että tausta selittää kaikkea.
Ehkä sinulla vain poikkeuksellisen suuri kyky rakastaa? Mahtuu elämään siis useampia kuin vain yksi puoliso...

:)
Sulle käy nainenkin seksikumppaniksi? Onko paljonkin kokemuksia, entäs kimppakivat jossa monta eri höylääjää ja nuolijaa?
 
Millainen "arkikokoonpano" suhteessanne on?
No asun edelleen eksäni kanssa, jota kyllä rakastan mutta en ole rakastunut häneen. Olen rakastunut kahteen mieheen, toista näen monta kertaa viikossa ja ihan seurustellaan, toista miestä näen äärimmäisen harvoin, viestitellään kyllä viikoittain mutta hän on pelkkä "säätö".
Mukana kuvioissa on myös yksi nainen johon olen syvästi ihastunut mutta koska hänellä on oma perhe, näen häntä aivan liian harvoin :/
Ja pari muuta ihastusta joista voisi kasvaa jotain jos vaan antaisin tilaisuuden.
Eli miehet tietävät kyllä toisistaan mutta eivät halua olla keskenään tekemisissä vaan mielummin jakavat mut omilla tahoillaan :D
 
"vieras"
No asun edelleen eksäni kanssa, jota kyllä rakastan mutta en ole rakastunut häneen. Olen rakastunut kahteen mieheen, toista näen monta kertaa viikossa ja ihan seurustellaan, toista miestä näen äärimmäisen harvoin, viestitellään kyllä viikoittain mutta hän on pelkkä "säätö".
Mukana kuvioissa on myös yksi nainen johon olen syvästi ihastunut mutta koska hänellä on oma perhe, näen häntä aivan liian harvoin :/
Ja pari muuta ihastusta joista voisi kasvaa jotain jos vaan antaisin tilaisuuden.
Eli miehet tietävät kyllä toisistaan mutta eivät halua olla keskenään tekemisissä vaan mielummin jakavat mut omilla tahoillaan :D
Miksi asut eksäsi kanssa? Mitäs hän tykkää siitä, että sinulla on monta poikaystävää?
 
Kahlaava kalossi
Minkälainen osuus seksillä on asiassa sun puolelta, siis miten muotoilisin kysymykseni :)
Eli rakastutko ensin ihmiseen vai onko seksi mielessä ensin?
Ymmärsitköhän?
Miten asiaa ehdotit miehellesi/miesystävällesi?
Onko olemassa jotain keskustelupalstaa, jossa voi vaikka pohtia omaa mahdollista polyamorista suuntautumista?
 
valaistuin
Luulin olevani vaan huorahtava, mutta hei, olenkin polyamoristi!! On haaste olla yhden kanssa, kehittää toimiva suhde mistä saa kaiken tarvitsemansa. Usean kanssa saa jokaiselta jotain.
 

Yhteistyössä