Saa onnitella!

Jee, pääsin läpi kamalasta lopputentistä ja valmistuminen on enää muutaman työharjoittelukuukauden päässä! :D
Tentti oli jo joulun alla ja uudestavuodesta lähtien olen hypännyt koneella parin tunnin välein katsomassa joko tulokset on tulleet, ja tänään vihdoin oli!
Nyt voi huokaista helpotuksesta ja mennä tekemään lihiksen kahdella nakilla sen kunniaksi :p
 
Onnea! Siis kliinisen vaiheen lopputentti?

Toivottavasti mäkin vielä joskus pääsen tonne asti, kun jo OSCE ahdistaa niin pahasti, että henki lähtee... :whistle: Minä vuonna sä olet muuten aloittanut, mähän saatan jopa tietää sut... :D
 
Vau, oikein korttikin, kiitokset! =)
Pehmix, mä aloitin vuonna -02, yksi vuosi äitiyslomaa välissä. Joskus katsoinkin jossain ketjussa että ollaan varmaan samassa koulussa =)
Ei OSCEa kannata jännittää, mäkin pelkäsin ihan turhaan, meni paljon helpommin kuin olin odottanut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sokeripala:
Vau, oikein korttikin, kiitokset! =)
Pehmix, mä aloitin vuonna -02, yksi vuosi äitiyslomaa välissä. Joskus katsoinkin jossain ketjussa että ollaan varmaan samassa koulussa =)
Ei OSCEa kannata jännittää, mäkin pelkäsin ihan turhaan, meni paljon helpommin kuin olin odottanut.
Mä oon aloittanut 01, eli varmaan ollaan törmätty... Mulla vaan monta vuotta välissä (2 lasta), ja vähän alanvaihtounelmia, mut saa nähdä, ehkä vielä joskus jatkan lääkistäkin. Kaikkea hyvää, ja vielä kerran onnea tentin läpäisystä! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja Sokeripala:
Lääkäri, siis kehnonlainen sellainen mutta ehkä mä vähitellen opin =)
Mie luin tuon "kehonalainen" ja ihmettelin et mikä se semmoinen on.. :ashamed:
No, se on semmoinen subsomaattinen lääkäri ;)
Jos ei lääkiksessä muuta opi, niin ainakin keksimään hienonkuuloisia nimityksiä asioille...
 

Yhteistyössä