Saako jostain selville onko joku aviopari hakenut eroa?

  • Viestiketjun aloittaja "enni"
  • Ensimmäinen viesti
nojoo
Tää on varmaan taas niitä tapauksia, jotka seurustelee miehen kanssa, joka on sanonut eroprosessin olevan käynnissä. Ja nyt sitten on herännyt asiasta epäilys eikä tietenkään voi reilusti kysyä asiasta siltä mieheltä :)
 
"A.P"
Osui osui :D
Tämä mies on sanonut että vaimo on sanonut vähän aikaa sitten hakevansa eroa, haluaisin vaan tietää että joko on hakenut vai onko vasta harkinnan asteella. En halua vaikuttaa liian innokkaalta miehen suhteen, siksi en kysy suoraan.... :whistle:
 
"vieras"
Miksi mua alkaa aina jotenkin kuvottaa tämmöset keskustelut. Se mies on varattu tasan niin kauan kunnes ero tulee voimaan. Hohhoijaa. Tulee sellanen mielikuva, että sinä oikein väijyt että koska saat miehen kokonaan itsellesi. Miksi on edes pitänyt sekaantua varattuun mieheen? Jos mies on kykenevä tekemään noin vaimolleen, miten voit luottaa siihen että hän ei tee sinulle samaa myöhemmin kun löytyy taas joku parempi vaihtoehto?
 
gfk
[QUOTE="A.P";25071332]Osui osui :D
Tämä mies on sanonut että vaimo on sanonut vähän aikaa sitten hakevansa eroa, haluaisin vaan tietää että joko on hakenut vai onko vasta harkinnan asteella. En halua vaikuttaa liian innokkaalta miehen suhteen, siksi en kysy suoraan.... :whistle:[/QUOTE]

Kunnon teinimeininkiä :stick:
 
"jummijammi"
[QUOTE="A.P";25071332]Osui osui :D
Tämä mies on sanonut että vaimo on sanonut vähän aikaa sitten hakevansa eroa, haluaisin vaan tietää että joko on hakenut vai onko vasta harkinnan asteella. En halua vaikuttaa liian innokkaalta miehen suhteen, siksi en kysy suoraan.... :whistle:[/QUOTE]

No sitten vaan soittoa vaimokullalle ja kysymään suoraan joko hän tajuaa hakea eroa
 
"piuku"
Niinnototanoin...Elkääs nyt tuomitko ennen kuin tiedätte koko totuutta!!
Joku tuolla sanoi, että se mies on niin kauan varattu, kun avioero astuu voimaan. Me erottiin sulassa sovussa exän kanssa, ja n. kuukausi erilleenmuutosta molemmilla oli "uudet". Ja ei todellakaan oltu varattuja toisillemme enää!!
Ja meillä myös varsinaisen eron hakeminen,ts. eropaperien vireille laittaminen oli mun hommia. Näin sovittiin. Ja ex odotteli että sain homman tehtyä.
Että tokikin tuo mun exän silloinen naisystävä olis voinut ajatella ihan samoin kuin ap tässä. Eikä välttämättä olis kaikilla pokkaa soittaa ja kysyä ex vaimolta, että "no mites, onko ero jo vireillä?"
 
"Riksu"
Mä jotenkin ymmärsin rivien välistä (=halusin ymmärtää?), että ap:llä ei ole suhdetta tämän miehen kanssa. Jotenkin tuli sellainen olo, että ovat "kavereita" ja mies muuten vaan maininnut, että ero tulossa. Nyt ap miettii uskaltaako osoittaa kiinnostuksensa :D
 
"kolo"
Ihan ihme suhtautuminen kaikilla asiaan. Useinhan se menee niin, että uusi kumppani hankitaan jo ennen virallisen eroon voimaan astumista. Ennen virallista eroa asutaan monesti pitkäänkin erillään, harkinta-aikana ainakin.

Sitten kun joku kyselee, että onkohan virallinen avioero laitettu jo vetämään niin porukka räksyttää että älä sekaannu muiden avioliittoon. Mielestäni AP juuri osoitti, että EI halua sekaantua muiden avioliittoon koska haluaa tietää että onko ne paperit oikeesti laitettu jo vetämään.
 
"Vaimo"
Ettet vain olisi minun mieheni perässä? :(
Reilu kuukausi sitten kerroin miehelleni haluavani erota, pian sen jälkeen selvisi että miehelläni on ollut toinen nainen. Mies väitti että suhde on ohi, mutta mistäs minä tiedän. Jotenkin tuli kylmäävä aavistus että kyseessä voisi hyvinkin olla ap.
 

Yhteistyössä