Saako karaokessa laulaa jos laulaa rumasti?

Ainahan siellä joku raakkuu nuotin vierestä, mutta kehtaanko minä? :ashamed:

ja mistä mä tiedän etukäteen missä sävellajissa ne laulut on siellä, mitä jos on joku joka ei sovi mulle? :ashamed:

En mä varmaan uskalla kuitenkaan. :ashamed:
 
Odota sinne illan loppupuolelle että yleisö on tukevammassa humalassa, niin uppoaa paremmin :xmas: Ei vais, en ite ole ikinä laulanut karaokea saati muutenkaan laulanut kenenkään kuullen, enkä ikinä myöskään laula. Ajattelen sen verran kanssaihmisiäni. Mutta kyllä sä varmaan kehtaat :)
 
Karaokehan on sitävarten, että jokainen saa laulaa justiinsa kuten laulaa.
Valitettavasti nykyään siitäkin on tullut pätemislaji, ne hyvät laulajat valtaavat alaa, ja normilaulajat eivät enää uskalla edes kokeilla.
Rohkeasti vain kokeilemaan!
=)
 
rohkeesti vaan laulamaan!!ei siellä tartte osata laulaa,jokainen laulaa äännellään oli se sit minkiälainen tahansa.mee kokeilee huiksee ja huomat ettei se niin kauheeta ollukkaa siitä saa jopa oikee sellasen vaputuneen fiiliksen
 
Saa laulaa...

Käsittääkseni niissä oikeissa karaokelaitteissa on nappula mistä voi muuttaa sävellajia. Eli voi laittaa toiveen, että laulaako korkeata vai matalalta. (Varjopuoli asiassa on se, että jotkut kateelliset karaokevetäjät , jos joku laulaa tosi hyvin, niin kiusallaan saattavat muuttaa korkeutta niin, ettei se hyvä laulaja klaaraakaan sitä kappaletta niin hyvin....)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meade:
Saa laulaa...

Käsittääkseni niissä oikeissa karaokelaitteissa on nappula mistä voi muuttaa sävellajia. Eli voi laittaa toiveen, että laulaako korkeata vai matalalta. (Varjopuoli asiassa on se, että jotkut kateelliset karaokevetäjät , jos joku laulaa tosi hyvin, niin kiusallaan saattavat muuttaa korkeutta niin, ettei se hyvä laulaja klaaraakaan sitä kappaletta niin hyvin....)
Ai jaa, uutta mulle. Mutta mitä jos toivon matalalta ja se onkin sitten liian matala.. iik.
 
Rukoilijasirkka
Kyllä. Sehän siinä on ideakin, että kuka vaan saa esiintyä. Mutta kannattaa olla selvinpäin tai ainakin suht, niin se jo tekee kuuntelijoiden osuudesta kivamman.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meade:
Saa laulaa...

Käsittääkseni niissä oikeissa karaokelaitteissa on nappula mistä voi muuttaa sävellajia. Eli voi laittaa toiveen, että laulaako korkeata vai matalalta. (Varjopuoli asiassa on se, että jotkut kateelliset karaokevetäjät , jos joku laulaa tosi hyvin, niin kiusallaan saattavat muuttaa korkeutta niin, ettei se hyvä laulaja klaaraakaan sitä kappaletta niin hyvin....)
Missä hitossa näin tehdään? :kieh: :kieh: :kieh:
Ikinä kuullu kenenkään tekevän nuin... Alalla kuitenkin jonnin aikaa ollu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Ai jaa, uutta mulle. Mutta mitä jos toivon matalalta ja se onkin sitten liian matala.. iik.
Joo siis sävellajia saapi muutettua, matalammaks tai korkeemmaks... Jos siusta tuntuu että alkuperäsen artistin kappale on siulle liian korkea niin lasket sitä varulta vaikka yhdellä... Suurimassa osassa paikkaa sitä sävellajia voi myös vaihtaa kesken kappaleen...
 

Yhteistyössä