saako miehensä hirttää?

  • Viestiketjun aloittaja ÄITI
  • Ensimmäinen viesti
ÄITI
mua vituttaa. mä oon 2jälkeen nukkunut 30min.. mies koko yön. äsken koetin potkii sitä ylös vauvaa hoitaa(vauva valvottanut mua)mies meni nukkuu kun on IHAN POIKKI. HELVETTI KUSIPÄÄ SEKÖ POIKKI?. ENTÄS MÄ
 
boa
Meillä mies jaksaa rutista lähes päivitäin väsymystään, kun ei saa nukkua. Pari kertaa yössä havahtuu hetkeks vauvan kitinään ja jatkaa kuorsaustaan. Mä nousen sängystä pahimmillaaan tunnin välein. Arvaapa riittääkö kauheesti myötätuntoa kitisevälle miehelle. Ei juuri. Ja sit se ihmettelee, että miks mä olen niin äree kokoajan... Yks yö löysässä hirressä vois tehdä noille hyvää. :D
 
Meillä ei äijä välttämättä edes heränny yöllä vauvan itkuun. Tosin eipä tuo nyt hirveesti imetys aikana olis voinu mitään tehdä. Sitten kun alotin pulloruokinnan niin mies ei vieläkään heränny. Monta kertaa sano et nuku sinä niin minä herään..... sen heräämiseen vaan meni senverran kauan et kerkesin jo maidon lämmittää ennen ku ukko yritti tajuta että vauva huutaa
 
äiti
no ei tääkään herää. niin ei tuo vaavi tissillä tuosta ajasta ollut kuin murto osan.. sitä piti kantaa ja kantaa ja kantaa...muuten huusi, eikä huuto loppunut.. joten mies ois voinu tunnin kantaa vaavia ja mä nukkua.. mutta kun häntä väsytti :kieh:

boa: ei varmaan riitä sympatiat kitisevälle miehelle.. eikä pitäiskään, vois ite ukot kokeilla tota äitin osaa öisin.
 
meiks
viimeaikaisten uutisten jälkeen en lähtisi tuollaisia asioita kyselemään missään!! Mitenköhän suhtauduttaisiin jos joku mies avaisi vastaavanlaisen keskustelun? Edes kuvainnollisessa mielessä...
 

Yhteistyössä