Saako palstailla kaksplussalla vaikka vauva on hereillä? Jos vauva kökkii vieressä lattialla?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Ööö ei missään nimessä? Miksi ei saisi?
Ei kai sitä koko aikaa tarvii vauvankaan kanssa lattialla hengailla? :O
Sama kai se katsooko telkkua, kutooko villasukkia tai siivoaako siinä. Kyllä minä ainakin tein kaikenlaista VAIKKA vauva oli hereillä ja teen edelleen kohta 2v:n kanssa. :D
En konttaa taaperoni kanssa 24h7 eikä tulis mieleenkään.

Rajansa toki kaikella.
 
[QUOTE="a p";25675094]Kyselen mitä täällä sallitaan vauvan äidille. Mitäs provoa siinä on?[/QUOTE]

Ajattelin vain, että teiks illan kuluks jonkun huvittavan provo aloituksen.

Ei oo kyllä mitään sallittava ja ei -sallittava listaa. Tee sitä mikä oikealta tuntuu.
Itse käyn päivän aikana kyllä koneella sopivan hetken tultua, vaikka lapset oliskin hereillä. Ei sitä jaksa millään aamusta iltaan konttailla niiden kanssa lattialla ilman sitä omaa hetkeä ja kahvikuppista.
Myöskin siivoon ja teen ruokaa ja muita kotitöitä heidän ollessa hereillä.
Saatan joskus laittaa DVD:nkin pyörimään ja lepäillä sohvalla.
Joskus on taas sit niitä päivä, kun ollaan koko päivä jossain menossa ja tekemässä kaikkea kivaa.
 
Auta armias jos koneen avaa hetkeksikin ja kerkeää jopa kirjottaa tänne jotakin, niin kyllä sen vois jo luokitella sarjaan "tänään istuit sitten koko päivän koneella!".

Siltikin sen itselleni sallin, piipahdan joskus useemmankin kerran päivässä koneella, mutta se ei rajota mitään muuta tekemistä ja ei ole pois lapsilta, koska mun tehtävä ei ole viihdyttää koko ajan. Lapset nukkuu eri aikaan päikkäreitä vielä, et se ois sit 14h ilman taukoja :D
 

Yhteistyössä