Saako raskaana parkkeerata perheparkkiruutuun?

Raskaana parkkiin

  • Saa tottakai

    Ääniä: 7 22,6%
  • No ei todellakaan

    Ääniä: 18 58,1%
  • Saa, mutta vain jos kärsii kivuista

    Ääniä: 8 25,8%

  • Äänestäjiä yhteensä
    31
koska
Ei, koska ne on tarkoitettu pienten lasten kanssa asioiville; lasten kanssa on turvallisempaa kun on mahdollisimman lyhyt matka p-paikalla kulkemista. Raskaana olevat pystyvät kyllä kävelemään jopa kilometrejä, synnyttäessäkin on avautumisvaiheessa hyvä kävellä koska se voimistaa supistukisa ja nopeuttaa avautumista. Tietty jos oot raskaana ja meet kauppaan lasten kanssa niin siittä sitten vaan.
 
"vieras"
Saako parkkeerata perheparkkiin jos on ehkä raskaana?

Mun mielestä se leveämpi parkki on tarkoitettu siksi että pitää ottaa lapsia kyydistä kolhimatta toisten ovia.
 
"poks"
Jos raskaus olisi syy ajaa perheparkkiin, kai sama oikeus pitäisi olla muuten vain lihavillakin? En keksi muuta syytä ajaa ko. ruutuun kuin vatsan takia hankaloituneen ulostulon autosta.

No, mulla on jokin sisäinen esto itselläni, en aja perheparkkiin, vaikka mulla on 2 ja 4v ikäiset lapsetkin. Ajattelen aina, että joku muu tarvitsee paikan kipeämmin kuin minä. Tältä kantilta katsottuna on hirmu helppo kieltää siihen parkkeeraaminen lähes keneltä tahansa. :D
 
Tämä ajatus siis siitä, kun eräs tuttava parkkeeraa sinne joka kerta. Itse menen ihan tavalliselle parkkipaikalle koska se on lähempänä ovea, tuttava taas siksi sinne koska kokee olevansa oikeutetumpi ajamaa kipeän selkänsä kanssa sinne kuin pienten lasten vanhemmat ja ne lapset.. Lapset jaksaa kyllä kävellä kauempaakin.. :rolleyes:
 
"vieras"
kyllä sinne parkkeeraa ihan tavallisetkin ihmiset pullokasseineen. Toisaalta raskaana oleessa tarvii tilaa avata ovi kun vatsaan sisäänveto ei kummasta syystä onnistu. Läskit saa laihuttaa ja vetää makkarat sisään että mahtuu ovenvälistä.
 
:))
No musta kun se ei ole tarkoituksena perheparkeissa että kun lapet ei jaksa kävellä kaukaa. Vaan ainakin täällä ne ovat huimasti leveämpiä kuin normiparkit, ja musta ainakin on hirmu kätevää kun molemmilta puolilta joutuu muksun ottamaan ulos, niin ei tartte varoa koko ajan ettei nyt se naapuriauto naarmutu.. Ja äänestin että ei ole raskaus syy parkkeerata niille, menkööt sitten invapaikalle jos niin invaksi muuttuu. ;) Anteeks..
 
  • Tykkää
Reactions: Metis
"vieras"
Saa mun mielestä, jos on erikseen joku syy miksei pysty menemään tavalliselle paikalle. Mies parkkeerasi sellaiseen kerran kun olin raskaana ja nivelongelmien kanssa siinä pisteessä, että en päässyt nousemaan matalalta auton penkiltä, vaan miehen piti käytännössä nostaa mut, tai sitten olisin joutunut äheltämään itseni ulos vaikeasti jossain omituisessa asennossa, ja kumpaakin varten oven piti olla enemmän auki kuin mitä se olisi tavallisella paikalla mahtunut olemaan. Yleensä tehtiin kyllä niin, että mies pysäköi hetkeksi kaupan eteen tai muualle mihin pystyi, auttoi mut ulos ja vei auton vasta sit parkkiin, en muista miksei sillon tehty niin.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28626641]Saa mun mielestä, jos on erikseen joku syy miksei pysty menemään tavalliselle paikalle. Mies parkkeerasi sellaiseen kerran kun olin raskaana ja nivelongelmien kanssa siinä pisteessä, että en päässyt nousemaan matalalta auton penkiltä, vaan miehen piti käytännössä nostaa mut, tai sitten olisin joutunut äheltämään itseni ulos vaikeasti jossain omituisessa asennossa, ja kumpaakin varten oven piti olla enemmän auki kuin mitä se olisi tavallisella paikalla mahtunut olemaan. Yleensä tehtiin kyllä niin, että mies pysäköi hetkeksi kaupan eteen tai muualle mihin pystyi, auttoi mut ulos ja vei auton vasta sit parkkiin, en muista miksei sillon tehty niin.[/QUOTE]

Anteeksi nyt vaan, mutta eikö tuollaisessa tilanteessa voi helvetti soikoon hankkia sen invaparkkilätyskän?? Siis jos on tosissaan niin vaivanen, ettei pääse autosta ulos. Naurettavaa..
 
minä,
Ruudut on nimeonomaan sitä varten että lapsi on helpompi sujauttaa istuimeensa kun ei tarvitse perse ravassa kihnuttaa viereisen auton kylkeen, vaan ympärillä on tilaa. Ei tarvitse myöskään pelätä että lapsi autosta noustessaan kolauttaa oven naapurin autoon. Pysykää niistä ruuduista pois jos ette lapsia omista.
 
mies ties
Minä parkkeeraan aina perheruutuun vaikka omistan kikkelin eli tuskin olen raskaana. Ja parkkeeraan myös silloin kun lapset eivät ole kyydissä koska minulla on siihen täysi oikeus.
 
dddd
[QUOTE="vieras";28626678]Ai että läskiruutuko se nykyään on? Paskapuhetta.[/QUOTE]

On, on. Erään miespuolisen palstalaisen mielestä.
Samainen taisi heittää invalapun autoomme, mikä oli ihan oikeutetusti invapaikalla lätkineen päivineen.
 
"Mies"
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ruudut on nimeonomaan sitä varten että lapsi on helpompi sujauttaa istuimeensa kun ei tarvitse perse ravassa kihnuttaa viereisen auton kylkeen, vaan ympärillä on tilaa. Ei tarvitse myöskään pelätä että lapsi autosta noustessaan kolauttaa oven naapurin autoon. Pysykää niistä ruuduista pois jos ette lapsia omista.
En pysy.
 

Yhteistyössä