Saako täällä puhua P:stä ilman, että ketjut poistuu?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos tarkoitat että saako esimerkiksi mun yrityksestä puhua paskaa niin ei saa. Se on kunnianloukkaus ja jos et lopeta, vien homman eteenpäin ja nähdään oikeudessa.
No öö, tulin just av:lta, en tiedä kuka olet tai mistä yrityksestä puhut.
Tässä puhuttiin nyt eräästä av-palstalla pannassa olevasta blogista - jokainen blogia sivuava aloitus poistettiin aika tehokkaasti hirmu nopsaan.
T: aloittaja
 
vierailija
No öö, tulin just av:lta, en tiedä kuka olet tai mistä yrityksestä puhut.
Tässä puhuttiin nyt eräästä av-palstalla pannassa olevasta blogista - jokainen blogia sivuava aloitus poistettiin aika tehokkaasti hirmu nopsaan.
T: aloittaja
Kamalan henkilökohtaisesti täällä tunnutaan viestit ottavan kun on noita nimimerkkejä. Tätäkö ne haluaa AV:llekin? Eieiei :(
 
vierailija
Asiallista keskustelua mamuilusta niin puolesta kuin vastaankinbkäydään ihan päivittäin.

Kannattaa kahlata muutamia sivuja taaksepäin. Mm. Suvisketjut ovat tosi hauskoja!!!:ROFLMAO:
 
vierailija
Jos tarkoitat että saako esimerkiksi mun yrityksestä puhua paskaa niin ei saa. Se on kunnianloukkaus ja jos et lopeta, vien homman eteenpäin ja nähdään oikeudessa.
Kerkesin jo uhkailla nettipoliisilla niin elä itse tuo esiin tota asiaa enää.
Kaikki varmasti ymmärtävät, että tuollaisia ei puhuta. Toisten työyksityisyyteen tai muutenkaan yksityisyyteen ei kajota. Modetkin kyllä puuttuu niihin onneksi.
 
vierailija
Mitä hemmetin turhantärkeitä sekopäitä tällä palstalla pyörii meuhkaamassa? Joku nobody uhkailee oikeudella avauksessa joka ei koske häntä millään tavalla!? WTF??
 

Yhteistyössä